آفتاب
با رد تهدیدات نتانیاهو؛

حماس: به مبارزه با دشمن اشغالگر ادامه می دهیم

حماس: به مبارزه با دشمن اشغالگر ادامه می دهیم

تهران- ایرنا- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ˈحماسˈ شنبه شب ضمن بی اعتنایی به تهدیدات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که به مبارزه و مقاومت در برابر دشمن اشغالگر صهیونیستی تا زمان تحقق اهداف مقاومت، ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از غزه، فوزی برهوم سخنگوی حماس شنبه شب اندکی پس از سخنرانی نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما به مقاومت خود ادامه می دهیم تا زمانی که به اهدافمان دست یابیم.

برهوم گفت: نتانیاهو در این سخنرانی گیج و سر در گم بود که نشان می دهد با یک بحران واقعی روبرو است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب گفت: ˈتا زمانی که نیاز باشد و با هر تعداد نیرویی که لازم باشد به جنگ در غزه ادامه خواهیم داد.ˈ

نتانیاهو تهدید کرد که در صورت ادامه حملات از قلمرو فلسطینی به اسرائیل، ˈهزینه غیر قابل تحملیˈ بر حماس وارد خواهد کرد.

تأکید نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه تجاوزگری و درنده خویی این رژیم علیه مردم مظلوم و بی دفاع نوار غزه درحالی صورت می گیرد که بر اثر حملات بی امان ارتش اشغالگر قدس به باریکه غزه تاکنون 1650 شهروند فلسطینی که عمده آنان را زنان و کودکان تشکیل می دادند شهید شده و نزدیک به 9 هزار نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

حملات مداوم و مرگبار رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین که بیست و هفتمین روز خود را نیز پشت سر گذاشته، با واکنش شدید جامعه بین المللی مواجه شده و هر روز بر شمار اعتراضات مردمی با برپایی تظاهرات علیه تجاوزات اخیر رژیم اشغالگر قدس افزوده می شود.

رسانام**1078**1504
کد N422049

وبگردی