آفتاب
درگفت وگو با ایرنا

عضو ارشد حماس : از خط و محور مقاومت خارج نخواهیم شد

عضو ارشد حماس : از خط و محور مقاومت خارج نخواهیم شد

غزه - ایرنا - « فوزی برهوم» از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با قدردانی و سپاس از مواضع و حمایت های حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب ، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران از ملت و مقاومت فلسطین، تاکید کرد که حماس هرگز از خط و محور مقاومت خارج نخواهد شد.

فوزی برهوم روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درغزه ، همچنین پیام سردار سرلشکر« قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمایت از فلسطین را ستود و از وی تشکر کرد.

وی درعین حال خاطرنشان کرد که سکوت منطقه ای و بین المللی در قبال جنایات و تجاوزهای دشمن صهیونیستی، به اشغالگران جرئت داده تا شب و روز دست به جنایت بزند و خون فلسطینی های بیگناه بویژه کودکان و زنان را بریزد.

عضو ارشد حماس تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست اهدافی مرگبار برای قتل عام شمار زیادی از ملت فلسطین و خلق جنایات جدید علیه فلسطینی ها بویژه در نوار غزه دارند.

فوزی برهوم با اشاره به جنایت صهیونیست ها در رفح که قربانیان آن به بیش از 70 تن رسیده است، گفت که مقاومت فلسطین به وظایف خود عمل کرده و به یگان ویژه ارتش اسراییل اجازه نداد تا به داخل مرزهای شرقی شهر رفح تجاوز کند.

وی با تاکید به اینکه ، رژیم صهیونیستی آتش بس را نقض کرده است ، اظهارداشت که مقاومت تنها به وظایف خود عمل و از ملت فلسطین دفاع کرده است.

عضو ارشد حماس خاطرنشان کرد: مقاومت از ملت فلسطین دفاع می کند و از این پس نیز به هرگونه نقض آتش بس توسط اسراییل پاسخ می دهد و اجازه نخواهد داد که صهیونیست ها به مرزهای شرقی ،و جنوبی و شمالی غزه تجاوز کنند.

خاورم *3*387* 1324*
کد N421639

وبگردی