آفتاب

کارگاه آموزشی ملی تعمیر و نگهداری تجهیزات آزمایشگاهی برگزار می شود

کارگاه آموزشی ملی تعمیر و نگهداری تجهیزات آزمایشگاهی برگزار می شود

تهران-ایرنا-کارگاه آموزشی ملی «تعمیر و نگهداری تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاه ها، مؤسسات تحقیقاتی و صنایع کوچک» از ششم تا دهم مهرماه 1393 برگزار می شود.

به گزارش ایرنا از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، این سازمان با همکاری پژوهشگاه استاندارد، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، کمیسیون علوم و فناوری برای توسعۀ پایدارجنوب COMSATS و سازمان اسلامی آموزشی، علمی و فرهنگی ISESCO کارگاه آموزشی ملی با عنوان «تعمیر و نگهداری تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاه ها، مؤسسات تحقیقاتی و صنایع کوچک» را برگزار می کند.

متخصصان، محققان، کارشناسان فنی، مهندسان بخش خدمات شاغل در مؤسسات علمی و تحقیقاتی مختلف، آزمایشگاه ها، دانشگاه ها، بیمارستان ها و صنایع ایران می توانند در این کارگاه آموزشی شرکت کنند.

از اهداف عمده برگزاری این کارگاه، توانمند کردن کشورهای اسلامی در امر دستیابی به استقلال فنی در استقرار تعمیرات و امکانات نگهداری و همچنین کاهش وابستگی فنی به متخصصین خارجی است.

در این کارگاه آموزشی پنج روزه که در محل پژوهشگاه استاندارد برگزار می شود، مسائل و مشکلات مربوط به نگهداری تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده در دانشگاه ها، مؤسسات تحقیقاتی و صنایع کوچک مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

در این گاره آموزشی علاوه بر حضور ناظران بین المللی، دو نفر متخصص از کشور پاکستان جهت به روز رسانی مهارت های شرکت کنندگان و افزایش توانمندی های آنان در بخش تعمیر، نگهداری و عیب یابی تجهیزات مهم آزمایشگاهی در مراکز ذیربط نیز آموزش های لازم را به صورت عملی ارائه می دهند.

در پایان دوره آموزشی به شرکت کنندگان، گواهی نامه معتبر بین المللی اعطا خواهد شد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر درباره این کارگاه آموزشی می توانند به نشانی های اینترنتی www.irost.org، www.training.standard.ac.ir، یا www.irantvto.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 32544433-026 تماس برقرار کنند.

علمی (1)**1055**1440
کد N421487

وبگردی