آفتاب

سازمان های مردمی یونان، برای مردم غزه دارو جمع آوری می کنند

سازمان های مردمی یونان، برای مردم غزه دارو جمع آوری می کنند

آتن- ایرنا- تعدادی از سازمان های مردم نهاد یونان و رادیو یونانی زبانˈ کوکینوˈ با اعلام حمایت ازمردم فلسطین، برای شهروندان نوارغزه دارو جمع آوری می کنند.

به گزارش ایرنا از آتن، رادیوˈ کوکینوˈ از روزگذشته (جمعه) به طور مرتب با پخش گزارش هایی از جنایات هولناک نیروهای رژیم صهیونیستی عیله شهروندان بی دفاع نوارغزه و سکوت جامعه جهانی درمقابل این جنایات و بی تفاوتی سران کشورهای عربی، از مردم یونان درخواست می کند با عمل به وظیفه انسانی و براساس تمدن و فرهنگ غنی خود، داروهای اهدایی خود به شهروندان غزه را به دفتر این رادیو، ˈدرمانگاه مردمی اجتماعیˈ و یا ˈانجمن همبستگی با همهˈ تحویل دهند.

این رادیو روز شنبه در گزارشی افزود: شهروندان غزه زیر شدیدترین و وحشیانه ترین حملات تاریخ توسط نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل قرار دارند. خانه ها، مدارس و بیمارستان ها که براساس قوانین بین المللی در زمان جنگ مکان های امن تلقی می شوند، توسط نیروهای رژیم اسرائیل بمباران و تخریب می شوند، کودکان در این محل ها در مقابل چشمان سازمان های به اصطلاح طرفدار حقوق بشر که سکوت مرگباری پیشه کرده اند، تکه تکه شده و به شهادت می رساند.

این شبکه رادیویی یونان ادامه داد: شهروندان زخمی و مجروحان حملات ددمنشانه نیروهای اسرائیلی نیاز به دارو و مواد بهداشتی دارند، بنابراین از شهروندان درخواست می شود سریعاً دارو و مواد بهداشتی و درمانی را به مراکز یاد شده تحویل تا در اختیار بیمارستان ها در نوارغزه قرار گیرد.

رادیو کوکینو تاکیدکرد: شهروندان یونانی از روز گذشته تاکنون مقادیر زیادی دارو وسایل بهداشتی و درمانی در اختیار مسوولان جمع آوری کننده این اقلام قرارداده اند و امیدواریم این کمک ها همچنان ادامه یابد شاید مقداری از درد ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین در این شرایط سخت و بحرانی کاسته شود.

در تهاجم گسترده صهیونیست ها به نوار غزه تاکنون بیش از یکهزار و 600 فلسطینی شهید وهزاران نفر زخمی و آواره شده اند.

اروپام**2170**1485**1010
کد N421447

وبگردی