آفتاب
همسر حسین دهلوی:

کاش در ضیافت رییس‌جمهور از هنرمندان پیشکسوت یاد می‌شد

کاش در ضیافت رییس‌جمهور از هنرمندان پیشکسوت یاد می‌شد

همسر حسین دهلوی گفت: جای آن بود که در ضیافت رییس‌جمهور با برگزیدگان عرصه فرهنگ و هنر یادی هم می‌شد از هنرمندانی که یک عمر برای موسیقی این مملکت زحمت کشیده‌اند.

سوسن اصلانی که نوازنده پیشکسوت سنتور است، در گفت‌وگو با خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌اظهار کرد: مراسم رییس‌جمهور مراسم بسیار خوبی بود و می‌شود با دید مثبت آن را ارزیابی کرد. هنرمندان هر عرصه‌ای در آن ضیافت حضور داشتند و ای کاش این دیدارها به سالی یک بار ختم نشود.

او در ارزیابی خود از صحبت‌های حمیدرضا نوربخش به عنوان نماینده جامعه موسیقی گفت:‌فرصت آقای نوربخش کم بود و ایشان نتوانست آن طور که باید به مسائل موسیقی بپردازد اما حرف‌های بدی هم نزد ولی باید به این نکته هم توجه داشت که ایشان می‌توانست، مسائل مهم‌تری را هم بیان کند.

وی افزود: به هرحال موسیقی بیش از سایر هنرها مورد بی‌مهری قرار گرفته است و آقای نوربخش هم سعی کرد،‌تا حد ممکن از ما دفاع کند.

سوسن اصلانی ادامه داد:‌ آقای نوربخش در این مراسم از یکی از خوانندگان مشهور و پیشکسوت سخن گفت. در صورتی که ایشان شرایط لازم را برای فعالیت موسیقی دارد و تمام معضل موسیقی ما این خواننده نیست. ایشان می‌توانستند مسائل دیگری را هم مطرح کنند.

این نوازنده پیشکسوت سنتور در بخش دیگری از سخنانش گفت:افرادی هستند که یک عمر برای موسیقی زحمت کشیده‌اند اما هم اکنون در بستر بیماری هستند. این را به دلیل اینکه همسر حسین دهلوی هستم،‌ نمی‌گویم. اما باید از هنرمندان پیشکسوت این مملکت حمایت شود. آنها سال‌ها برای اعتلای موسیقی کشور زحمت کشیده‌اند و هم اکنون به این حمایت‌ها نیاز دارند. ای کاش در این مراسم حداقل یادی از هنرمندان پیشکسوت می‌شد.

او در ارزیابی خود از فعالیت‌های خانه موسیقی بیان کرد: خانه موسیقی نشست‌های ماهانه‌ای دارد که من این نشست‌ها را تایید می‌کنم. زمانی هم که کنسرت داشتم خانه موسیقی کمک زیادی به من کرد اما خوب، بد نیست که سری هم به دهلوی بزنند. من آدمی نیستم که توقع و انتظار بی‌جا داشته باشم. شاید آنها وقت کافی ندارند اما لازم بود که این کار را انجام دهند.

انتهای پیام

کد N420313

وبگردی