آفتاب
نماینده ائتلاف دولت قانون:

آمریکا با شانه خالی کردن از تعهدات خود در قبال عراق همسو با رژیم اسرائیل حرکت می کند

آمریکا با شانه خالی کردن از تعهدات خود در قبال عراق همسو با رژیم اسرائیل حرکت می کند

یکی از نمایندگان ائتلاف دولت قانون شانه خالی کردن آمریکا از تعهداتش را همسویی با رژیم صهیونیستی ضد ملتهای عربی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه السومریه، عالیه نصیف عضو ائتلاف دولت قانون اعلام کرد: از زمان شروع حوادث غزه آمریکا حمایت تسلیحاتی و مالی گسترده ای از این رژیم برای حمله به غیرنظامیان فلسطینی به عمل آورده است.این حملات سبب شهادت صدها زن و کودک و پیر و آواره شدن هزاران خانواده شده است در حالی که آمریکا از حمایت تسلیحاتی از عراق شانه خالی کرده است به ویژه که عراق در معرض خطر تروریسم داعش قرار دارد.

نصیف تاکید کرد: جنگی که عراق علیه تروریسم دنبال می کند به نیابت از همه کشورهای دنیاست و اگر داعش جای پای خود را در عراق تثبیت کند همه دنیا در معرض خطر تروریسم قرار خواهد گرفت.آمریکا و دیگر کشورها از آن در امان نیستند.

نماینده ائتلاف دولت قانون بیان کرد: آمریکا در عمل به تعهدات خود در قبال عراق ضمن قراردادهای قبلی هم تعلل می کند و هیچ حمایتی به غیر از اعزام مشاوران نظامی انجام نداده است.آمریکا با شانه خالی کردن از تعهدات خود نشان داد که با اسرائیل ضد ملتهای عربی همسویی می کند.

کد N419501

وبگردی