آفتاب
علی لطیفی تاکید کرد:

قلعه‌نویی رئیس و بزرگ من است/ می‌خواستند به ما بازیکن تحمیل کنند!

قلعه‌نویی رئیس و بزرگ من است/ می‌خواستند به ما بازیکن تحمیل کنند!

مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: ما برابر استقلال به همان شکلی که گفته بودیم گل زدیم و به همان شکلی که به بازیکنان تذکر داده بودیم، گل خوردیم که این اتفاق نباید رخ می‌داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لطیفی پس از شکست 2 بر یک راه‌آهن در برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران، درباره این بازی ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: تیم ما نه بازی تدارکاتی داشت و نه فرصت کافی برای بدنسازی. این در حالی است که استقلالی‌ها از دو ماه گذشته اردوهای مختلفی داشتند و بازی‌های زیادی را هم انجام دادند. استقلال در اوج آمادگی بود و البته من هم به عنوان یک استقلالی خوشحال می‌شوم این تیم پیروز شود!

وی درباره شعارهایی که از سوی هواداران استقلال در طول مسابقه متوجه او بود، تاکید کرد: من به عنوان یک مربی هرچقدر هم که استقلالی باشم وظیفه دارم وقتی در تیم دیگری کار می‌کنم تمرکزم را روی تیم خودم بگذارم و بازیکنانم را تهییج کنم.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن خاطرنشان کرد: من سر منشاء این شعارها را می‌شناسم. این شعارها به زمانی بر می‌ گردد که ما در آکادمی استقلال کار می‌کردیم و می‌خواستند بازیکنانی را به ما تحمیل کنند. خود امیر قلعه‌نویی در جریان این مسائل هست که در آن زمان رخ می‌داد. به هر حال تماشاگران استقلال هرچه گفتند به دیده منت قبول می‌کنم چون آنها دوستان من هستند.

وی همچنین با بیان اینکه دوست داشته است راه‌آهن برابر استقلال به پیروزی برسد گفت: دروغ چرا. با اینکه استقلالی هستم ولی دوست داشتم در این بازی پیروز شویم. من سه، چهار سال است که جزو کارشناسان تلویزیونی هستم و آنقدر در تلویزیون از استقلال طرفداری کردم که مورد انتقاد قرار گرفته ام.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن همچنین درباره تلاش های امیر قلعه‌نویی برای آرام کردن تماشاگران و شعار ندادن علیه وی تصریح کرد: قلعه‌نویی رئیس و بزرگ من است و من او را دوستش دارم.

وی خاطرنشان کرد: باید بگویم 99 درصد آنهایی که با پیراهن یک تیم دیگر برابر تیم سابق و محبوب خود قرار می‌گیرند و سرشان را بعد از گلزنی و پیروزی پایین می‌اندازند فیلم بازی می‌کنند! بیایید یک ذره منطقی فکر کنیم.

لطیفی در پایان با بیان اینکه این تیم جزو تیم های بسیار خوب لیگ خواهد شد، گفت: ما برابر استقلال به همان شکلی که گفته بودیم گل زدیم و به همان شکلی که به بازیکنان تذکر داده بودیم، گل خوردیم که این اتفاق نباید می‌افتاد.

کد N418876

وبگردی