آفتاب
با ارسال پیامی؛

ولایتی شهادت فرزند رهبر جنبش اسلامی نیجریه را تسلیت گفت

ولایتی شهادت فرزند رهبر جنبش اسلامی نیجریه را تسلیت گفت

دکتر علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی به زاک زاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه و عضو مجمع بیداری اسلامی شهادت فرزند وی در راهپیمایی روز قدس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر ، متن پیام دکتر علی اکبر ولایتی به زاک زاکی به این شرح است:

برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام والمسلمين زاك زاكي
عضو محترم مجمع جهاني بيداري اسلامي

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

خبر شهادت فرزندان برومند جنابعالي در برگزاري مراسم روز جهاني قدس موجب تأثر و تألم فراوان اينجانب و اعضاي شوراي عالي مجمع جهاني بيداري اسلامي گرديد.

تلاش مخلصانه و مجاهدت بي نظير شما در راه دفاع از اسلام و دفاع از مظلوم در مبارزه با صهيونيزم بين الملل از افتخارات امت اسلامي است.

نظام نابرابر و غيرعادلانه حاكم بر فضاي بين الملل كه كودك‌كشي و مظلوم‌كشي افتخار محسوب مي‌گردد و انسانهاي بي‌گناه، كودكان، زنان و پيرمردان به شديدترين روشها مورد هجوم و قتل و كشتار قرار مي‌گيرند. اقدامات انساني، خداپسندانه، حق‌جويانه و آزاديخوانه شما و مردم شريف نيجريه در حمايت از مظلومين و بي‌گناهان غزه آزمايش بزرگ الهي است كه خوشبختانه جنابعالي و بيت معظم به بهترين شكل ممكن از آن سربلند بيرون آمديد.

مجمع جهاني بيداري اسلامي شهادت فرزندان دلبندتان را به پيشگاه بقيه الله الاعظم امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه‌اي عزيز و تمامي آزادگان و آزاديخواهان جهان تبريك و تسليت عرض نموده و براي شما و خانواده محترم صبر و اجر جزيل از خداوند منان مسئلت مي‌نمايد. انشاءالله فرزندان شهيد شما با سرور و سالار شهيدان كربلا محشور و بر سر سفره رسول الله ميهمان باشند.

دكتر علي اكبر ولايتي
دبيركل مجمع جهاني بيداري اسلامي
 

کد N417729

وبگردی