آفتاب
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ؛

جهان اسلام باید در برابر رژیم صهیونیستی متحد شود

جهان اسلام باید در برابر رژیم صهیونیستی متحد شود

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره غزه و فلسطین اشاره کرد و گفت: جهان اسلام باید در برابر رژیم خونخوار صهیونیستی و حامیانش متحد شود.

حجت الاسلام والمسلمین وحید احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، یادآور شد: اگر مسلمانان بتوانند وحدت خود را حفظ کرده و طبق فرمایشات رهبری از تشدید اختلاف نظرهای سیاسی و غیرسیاسی درباره غزه که از توطئه های دشمنان است، پرهیز کنند به طور قطع به پیروزی می رسند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی که همواره مورد حمایت قدرت های غربی و استکبار جهانی بوده و بنای حیاتش بر خون ریزی گذاشته شده، هم اکنون به بدترین شکل ممکن اقدام به کشتار بیش از هزار نفر از مردم غزه کرده است.

نماینده مردم کنگاور در خانه ملت با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مردم بیدفاع غزه، گفت: ایستادگی نیروهای مقاومت در مقابل این ددمنشی ها سبب شده که دبیرکل سازمان ملل متحد، وزرای امور خارجه آمریکا و فرانسه به جای محکوم کردن این جنایات ضد حقوق بشری، با سفر سراسیمه به مصر برای پیشگیری از شکست مفتضحانه اسراییلی ها تلاش کنند.

وی بر ضرورت حفظ انسجام و وحدت مسلمین جهان تاکید کرد و گفت: یکی از نمادهای وحدت در میان مسلمانان جهان، برگزاری جشن عیدسعید فطر است.

احمدی یادآور شد: حضور گسترده مردم در نماز عید فطر مثل همیشه عظمت ملت ایران را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

سیام(4)1058**1558
کد N417690

وبگردی