آفتاب

تقارن روز «زنجان» با عید فطر و تمرکز بر ایجاد تسهیلات سفرها

تقارن روز «زنجان» با عید فطر و تمرکز بر ایجاد تسهیلات سفرها

مدیر اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به مصادف شدن روز «زنجان» با تعطیلات عید سعید فطر، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها، بیشترین تمرکز بر روی تسهیلات سفرهای اخیر بوده است.

«علی عباسی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی زنجان، گفت: برنامه‌ی اصلی روزهای آتی توجه به تسهیلات سفر است که در این راستا ستاد اجرایی آن تشکیل شد که هدف آن نیز ارائه‌ی کاری ویژه در این دوره از سفرها است که در این راستا نقاط حادثه‌خیز جاده‌های استان رصد شده است.

وی افزود: با توجه به فصل تابستان، گرم بودن هوا سبب کلافه شدن و خواب‌آلودگی رانندگان می‌شود که بر اساس آمار پلیس‌راه علت بیشترین تصادف‌ها، خواب‌آلودگی رانندگان است که برای برطرف کردن این مشکل جایگاه‌های موقتی در مسیر حرکت گردشگران احداث می‌شود که با توقف در این مسیر خواب‌آلودگی آنان کاهش یابد.

مدیر اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به روز «زنجان»، خاطرنشان کرد: در روز زنجان برنامه‌ای با همکاری شهرداری انجام و جزئیات آن در روزهای آینده اعلام می‌شود، اما با توجه به اینکه روز زنجان در تعطیلات عید سعید فطر قرار دارد سبب شده بیشترین انرژی مسئولان بر روی تسهیلات سفر متمرکز شود.

عباسی خاطرنشان کرد: البته این موضوع سبب نشده است که مسئولان از برنامه‌های روز «زنجان» غافل شوند، اما تداخل آن با تعطیلات از تمرکز بر روی این موضوع کاسته است.

انتهای پیام

کد N416996

وبگردی