آفتاب

نایب رییس پارلمان اروپا خواهان واکنش جدی اتحادیه اروپا در قبال بحران غزه شد

نایب رییس پارلمان اروپا خواهان واکنش جدی اتحادیه اروپا در قبال بحران غزه شد

مادرید- ایرنا- ˈرامون لوییس والکارسلˈ نایب رییس اسپانیایی پارلمان اروپا از اتحادیه اروپا درخواست کرد با قاطعیت و جدیت بیشتری برای توقف جنایات رژیم صهیوینستی در غزه اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری افه ، والکارسل که یکی از اعضای حزب حاکم ˈمردمیˈ اسپانیا است، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مادرید گفت: من نمی خواهم هنوز از منافعی که برای طرفین این مناقشه و اتحادیه اروپا وجود دارد، صحبت کنم اما همراه با اقدامات محتاطانه، همچنین باید جدیت و قاطیعت به کار برد .

وی اتحادیه اروپا را متهم به ˈکم کاریˈ در مورد مساله غزه کرد و ادامه داد: اتحادیه اروپا باید دقیقتر و قاطعتر از آنچه که اکنون انجام می دهد، عمل کند زیرا هنگامی که شاهد کشته و زخمی شدن کودکان هستیم، درد و رنج این کودکان سرانجام بر کسانی که حداقل احساسات را دارند، تاثیر می گذارد .

نایب رییس پارلمان اروپا همچنین گفت که دولت اسپانیا در حال انجام وظایف خود است اما اگر این اقدامات با هماهنگی جامعه بین الملل همراه نباشد، به تنهایی تاثیر پذیر نیست.

در تهاجم سه هفته ای ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون دست کم یکهزار و 100 فلسطینی شهید و ده ها هزار نفر دیگر زخمی و آواره شده اند که اغلب آنان غیر نظامی و زن و کودک هستند.

اروپام **1234**1479**5981
کد N416345

وبگردی