آفتاب
دبیر کل جهاد اسلامی:

ایستادگی مقاومت دشمن صهیونیست را در تمامی زمینه ها ناکام گذاشت

ایستادگی مقاومت دشمن صهیونیست را در تمامی زمینه ها ناکام گذاشت

تهران - ایرنا - ˈرمضان شلحˈ دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ایستادگی مقاومت در غزه، دشمن صهیونیست را در تمامی زمینه ها ناکام گذاشت.

به گزارش روزدوشنبه پایگاه اینترنتی شبکه ˈالمیادینˈ، شلح افزود: ما در برابر یک لحظه سرنوشت ساز در تاریخ ملت فلسطین قرار داریم و به هر میزان که فشار ، درد و رنج بیشتر شود، اعتماد ما به پیروزی بر دشمن صهیونیستی افزایش می یابد .

وی اضافه کرد: مقاومت که با شجاعت خود جهان را شگفت زده کرد، به پیروزی حتمی بر صهیونیستها تحقق خواهد بخشید و ما بر سر سلاح خود با کسی سازش نخواهیم کرد. شبکه المیادین همچنین اعلام کرد: ˈگردانهای شهید احمد ابوریشˈ مواضع صهیونیستها در منطقه ˈکرم ابوسالمˈ و شهرکهای صهیونیست نشین ˈعسقلانˈ و ˈنتیف عتسراˈ را با هفت موشک مورد حمله قرار داد.

همچنین ˈگردانهای المجاهدینˈ محل تجمع نیروهای صهیونیست که به منطقه ˈتله دوغیتˈ در شمال غرب ˈبیت لاهیاˈ در نوار غزه یورش برده بودند را گلوله باران کردند.

سه موشک نیروهای مقاومت فلسطین نیز به شهرک صهیونیست نشین ˈاشکولˈ اصابت کرد.

ˈگردانهای عزالدین القسامˈ فلسطین نیز پایگاه نظامی صهیونیستی ˈکیسوفیمˈ را با دو موشک هدف قرار داد.

ˈسامی ابوزهریˈ سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: دشمن اشغالگر همچنان مخالف برقراری هر گونه آتش بس بشردوستانه در ارتباط با عید فطر است و این موضوع بیانگر ناچیز شمردن احساسات مسلمانان و عبادت آنها از سوی صهیونیست ها است .

رسانه های گروهی رژیم صهیونیستی نیز صبح امروز از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین عسقلان و سواحل آن خبر داد .

خاورم ** 1487 **1651
کد N415586

وبگردی