آفتاب

نیروهای مقاومت: اگر اسراییل به آتش بس پایبند نباشد، به تجاوزهای آن پاسخ می دهیم

نیروهای مقاومت: اگر اسراییل به آتش بس پایبند نباشد، به تجاوزهای آن پاسخ می دهیم

تهران-ایرنا- ˈابو مجاهدˈ سخنگوی کمیته های مقاومت در فلسطین روز یکشنبه در پی موافقت حماس با آتش بس24 ساعته، گفت: اگر دشمن به آتش بس اعلام شده پایبند نباشد، نیروهای مقاومت به تجاوزهای آن به شدت پاسخ می دهند.

به گزارش شبکه خبری المیادین، ابو مجاهد تصریح کرد: ‫به نظر می رسد که اشغالگران خواهان برهم زدن قواعد بازی با مقاومت هستند، اما بدانند که ما به آتش بس اعلام شده پایبند هستیم.

وی افزود: ما از مصر می خواهیم طرح پیشنهادی برای برقراری آتش بس دائم میان دو طرف را به منظور رفع محاصره غزه اصلاح کند.

ابو مجاهد یادآورشد: ما از خواسته ها و مواضع خود عقب نشینی نمی کنیم و طرح هایی را که به حملات دشمن صهیونیستی به نوار غزه پایان ندهد، نمی پذیریم.

آتش بس 12 ساعته بین رژیم اشغالگر صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ˈحماسˈ، ساعت 8 شب گذشته به وقت محلی غزه (ساعت پنج به وقت گرینویچ) پایان یافت، ولی رژیم صهیونیستی به صورت غیر رسمی این آتش بس را 24 ساعت دیگر تمدید کرد اما گزارش ها حاکی از آن است که بارها این آتش بس یک طرفه را نقض کرده است.

ˈسامی ابو زهریˈ سخنگوی حماس نیز امروز گفت: در پاسخ به میانجی گری سازمان ملل، با ملاحظه وضعیت مردم و به مناسبت عید فطر و همچنین پیرو توافق گروه های مقاومت، آتش بس بشردوستانه به مدت 24ساعت را که از ساعت 14 به وقت محلی آغاز می شود، می پذیریم.

رسانام**9329**1010
کد N415203

وبگردی