آفتاب

استان چهارمحال و بختیاری، میزبان کاروان دولت تدبیر و امید است

استان چهارمحال و بختیاری، میزبان کاروان دولت تدبیر و امید است

شهرکرد- ایرنا - کاروان دولت تدبیر و امید در ادامه سفرهای استانی خود در آینده نزدیک به استان چهارمحال و بختیاری سفر می کند.

به گزارش ایرنا،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه در نشست مشترک رسانه ها و روابط عمومی های استان افزود: سفر مسوولان عالی رتبه نظام در گره گشایی از مشکلات نقش تعیین کننده دارد.

ˈخدابخش مرادیˈ گفت: سفر دولت تدبیر و امید با توجه به رویکردهای این دولت، منشاء تحولات خوبی بخصوص در زمینه تکمیل طرحهای ناتمام مهم استان خواهد شد.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب از سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان، نقش روابط عمومی و رسانه ها را در پوشش مناسب تبلیغاتی و اطلاع رسانی این رویداد، مهم ارزیابی کرد.

مرادی، تعامل کمیته های دست اندرکار برگزاری برنامه های سفر دولت به استان را برای بهره برداری بیشتر از حضور دولت در این استان خواستار شد.

وی توضیح بیشتری در باره اعضای این کاروان و زمان سفر توضیح نداد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در باره برنامه های کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی اظهار داشت: برنامه های این کمیته در قالب سه راهبرد قبل، حین و بعد از سفر پیش بینی شده است.

ˈسید قدیر مرتضویˈ افزود: فضاسازی مناسب با استفاده از ظرفیت بخش های غیردولتی با توجه به رویکرد دولت در مدیریت منابع دولتی از اهمیت ویژه ای در اجرای برنامه ها برخوردار است و روابط عمومی ها باید از ظرفیت بخش های غیردولتی بهره گیری کنند.

در این نشست، هماهنگی لازم با مسوولان روابط عمومی ها و رسانه ها برای برنامه ریزی محورهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی برنامه های سفر رییس جمهوری و هیات دولت انجام شد.

/558/543
کد N415028

وبگردی