آفتاب

ˈ سیاˈ: 10 سال بعد هیچ اثری از رژیم صهیونیستی نخواهد بود

ˈ سیاˈ: 10 سال بعد هیچ اثری از رژیم صهیونیستی نخواهد بود

تهران - ایرنا - سازمان جاسوسی آمریکا (سیا ) از نابودی رژیم صهیونیستی تا سال 2025 میلادی خبر داد و اعلام کرد که یهودیان از مدت ها قبل مهاجرت معکوس به کشورهایی را که از آنجا به فلسطین اشغالی مهاجرت کرده اند، آغاز کرده اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در گزارشˈسیا ˈ آمده است: انتظار می رود ظرف 10 سال آینده نزدیک به نیم میلیون آفریقایی، یک میلیون روس و شمار زیادی از مهاجران اروپایی به کشورهای خود بازگردند.

دراین گزارش با عنوان ˈآمادگی برای خاورمیانه بدون اسرائیلˈ بر این موضوع تاکید شده که نابودی رژیم صهیونیستی به مساله ای حتمی تبدیل شده است.

ˈ روی کار آمدن جریان های اسلامگرا در کشورهای همجوار ˈاسرائیلˈ و به ویژه مصر می تواند باعث نگرانی یهودیان نسبت به جان و آینده خود و فرزندانشان شود و از همین رو، آنها روند مهاجرت معکوس به کشورهای اصلی شان را در پیش گرفته اند.ˈ

در بخش دیگری از این گزارش به کاهش نرخ زاد و ولد صهیونیست ها در مقابل افزایش قابل ملاحظه جمعیت فلسطینی ها اشاره شده و با اشاره به اظهارات ˈ فرانکین لامپˈ، کارشناس حقوق بین الملل آمده است که 500 هزار صهیونیست گذرنامه آمریکایی دارند و آنهایی هم که گذرنامه های آمریکایی و اروپایی ندارند، برای دریافت آن اقدام کرده اند.

بنابراین گزارش،پس از بر بادرفتن رویای تشکیل کشور خالص یهودی که مقامات صهیونیستی تاکنون نتوانسته اند به آن لباس واقعیت بپوشانند، باید منتظر تشکیل کشور متشکل از ادیان و نژادهای مختلف در فلسطین بود.

سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا)دراین گزارش محرمانه که لو رفته است، احتمال تداوم بقای ˈکشوری به نام اسرائیلˈ پس از 20 سال دیگر را ضعیف می داند.

این گزارش همچنین از احتمال بازگشت آوارگان فلسطینی به اراضی اشغالی فلسطین خبر داده و آورده است که این امر می تواند منجر به مهاجرت نزدیک به 2 میلیون صهیونیست از فلسطین اشغالی به آمریکا طی 15 سال آینده شود.

در ادامه این گزارش همچنین به بازگشت بیش از نیم میلیون صهیونیست به روسیه و برخی کشورهای اروپایی و کاهش نرخ زاد و ولد صهیونیست ها در مقایسه با افزایش این میزان نزد فلسطینی ها اشاره شده و آمده است که این روند می تواند به تدریج منجر به برتری جمعیتی فلسطینیان بر صهیونیست ها شود.

فرانکین لامپ همچنین تاکید کرده بود که رفتار صهیونیست ها با فلسطینیان به ویژه در نوار غزه منجر به تغییر رویکرد افکار عمومی آمریکا نسبت به حمایت از صهیونیست ها بر خلاف 25 سال گذشته شود. برخی اعضای کنگره آمریکا نیز در جریان این گزارش قرار گرفته اند.

هنری کیسنجر وزیر خارجه اسبق آمریکا و یکی از نظریه پردازان و مهندسان سیاست خارجی این کشور که به حمایت کامل از رژیم صهیونیستی شهره است، در این باره گفته بود که 10 سال بعد هیچ اثری از رژیم صهیونیستی نخواهد بود و به عبارت دیگر، این رژیم در سال 2022 نابود خواهد شد.

تارابتزبو، معاون کیسنجر پس از جنجال گسترده این اظهارات وی در محافل صهیونیستی درصدد تکذیب این سخنان برآمد، اما ˈسندی آدامزˈ خبرنگار روزنامه ˈ نیویورک پستˈ ضمن حمایت از مقاله خود که این اظهارات کیسنجر را در آن ذکر کرده بود، تاکید کرد که کیسنجر دقیقا عین این اظهارات را بیان کرده بود.

مائیر داگان، رئیس اسبق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) نیز در ماه آوریل سال 2012 در گفت و گو با روزنامه ˈاورشلیم پستˈ تصریح کرده بود که رژیم صهیونیستی بر لبه پرتگاه قرار گرفته و پیش بینی می شود سناریوهای بدی در انتظار این رژیم باشد.

رسانام**1502**1144/1547
کد N413277

وبگردی