آفتاب
مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در نشست صاحب نظران با مسئولین عنوان کرد:

هدف آموزش و پرورش فقط کنکور نیست بلکه پرورش فکرهای خلاق است

هدف آموزش و پرورش فقط کنکور نیست بلکه پرورش فکرهای خلاق است

جلسه هم اندیشی مسئولین آموزش و پرورش استان با جمعی از نخبگان و صاحب نظران آموزش و پرورش ناحیه یک برای اولین بار در مرکز رفاهی آموزشی فرهنگیان برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: با تشکیل اتاق فکر و استفاده از ایده‌های نخبگان و صاحب نظران می توان به اهداف کلان آموزش و پرورش دست یافت.

به گزارش ایلنا از زنجان، مرتضی تمجیدی د ر این جلسه ضمن ابراز خرسندی از تشکیل چنین جلساتی اظهار داشت: استفاده از نظرات و توانمندی های نخبگان و صاحب نظران از برنامه های دولت یازدهم و وزیر آموزش و پرورش است.

تمجیدی با اشاره به اهداف آموزش و پرورش تاکید کرد: هدف آموزش و پرورش فقط کنکور نیست بلکه پرورش فکرهای خلاق است.

وی استفاده از نظرات نخبگان را اولویت کاری دستگاه متبوع دانسته و ابراز داشت: با تشکیل اتاق فکر و استفاده از ایده های نخبگان و صاحب نظران می توان به اهداف کلان آموزش و پرورش دست یافت.

یعقوبعلی عبادی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان، در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ابراز داشت: ماه رمضان ماه خودسازی و تقرب به خداست و رفتار و کردار انسان نیز باید مطابق با روزهای ماه مبارک رمضان باشد.

وی در خصوص برگزاری این نشست گفت: در مسائل مربوط به آموزش و پرورش و عملیاتی کردن برنامه های آن بایستی از نظرات و پیشنهادات صاحب نظران و نخبگان در آموزش و پرورش استفاده کرد.

کد N412885

وبگردی