آفتاب

استیلی: هیچ اصراری برای خرید راه‌آهن ندارم

استیلی: هیچ اصراری برای خرید راه‌آهن ندارم

خریدار باشگاه راه آهن می‌گوید امیدوارم هر چه زودتر دادستانی مشکل این باشگاه را حل و تکلیف آن را در روزهای آتی مشخص کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امروز (شنبه) جلسه‌ای با حضور حمید استیلی‌، علی لطیفی‌، احمدرضا عابدزاده، علی کفاشیان‌، مهدی تاج‌، عزیز الله محمدی و نماینده دادستانی در فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود تا درباره مشکلات مالکیتی باشگاه راه‌آهن تصمیم گیری کنند.

حمید استیلی، قبل از شروع این جلسه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در روزهای گذشته نامه‌ای به دست ما رسید و در آن درباره مشکلات مالکیتی باشگاه راه‌آهن صحبت شده بود. ما از روز اول می‌دانستیم که باشگاه مشکلاتی دارد.

وی افزود: نزدیک 25 روز است که باشگاه را تحویل گرفته‌ام و خیلی هم دیر این اتفاق افتاد. البته من هم خیلی مایل نبودم که این کار را انجام دهم، اما به اصرار بازیکنان و دوستان و مدیرعامل باشگاه از دوستانم خواستم که وارد کار شوم تا این باشگاه قدیمی از بین نرود.

استیلی ادامه داد: با نماینده دادستانی و نماینده مالک باشگاه، آقای ساعی و نماینده باشگاه نفت جلساتی داشتیم و قرار شد مبلغی را پرداخت کنیم. آن مبلغ را دادیم و نتیجه‌ کار به این منوط شد که نماینده مالک باشگاه با نماینده دادستان هماهنگ کنند.

او با بیان این که بخشی از این بدهی مربوط به بازیکنانی بود که با راه‌آهن قرارداد داشتند، خاطر نشان کرد: بدهی بازیکنان فصل پیش را تسویه و پس از آن تمرینات خود را آغاز کردیم.

خریدار باشگاه راه‌آهن تصریح کرد: در حال حاضر هیچ اصراری برای در اختیار گرفتن باشگاه را ندارم و تقاضا می‌کنم هر کسی که شرایط مورد نیاز را دارد بیاید و باشگاه راه‌آهن را در اختیار بگیرد و ما هم از این امر استقبال می‌کنیم.

استیلی اضافه کرد: مطمئن باشید تمام این هزینه‌هایی که صورت می‌گیرد یک طرفه است و هیچ بازگشتی ندارد. ما پنج روز دیگر با استقلال بازی داریم و هنوز این مشکلات پا برجاست و شرایط ما مشخص نیست.

او با اشاره به شرایط نامساعدی که این روزها راه‌آهن دارد، افزود: اگر کسی خواست این باشگاه را در اختیار بگیرد هیچ مانعی ندارد. اگر هم من را خواستند حضور پیدا می‌کنم. بیشتر بازیکنان و کادری که در راه‌آهن حضور پیدا کرده‌اند به خاطر من آمده‌اند. تاکنون مبلغ هشت میلیارد و 110 میلیون تومان هزینه ‌کرده‌ایم و حالا شاهد این مشکلات هستیم.

استیلی با اشاره به هزینه سایر باشگاه‌ها در این فصل خاطر نشان کرد: در فصلی که سایر باشگاه‌ها مبالغ حداقل 14تا 15 میلیارد تومان را هزینه می‌کنند ما با این هزینه باشگاه راه‌آهن را بسته‌ایم. فراموش نکنیم که اگر برای باشگاه راه‌آهن اتفاقی بیفتد، حدود 300 – 400 خانوار دچار مشکل می‌شوند.

او به حضورش در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز اشاره کرد و گفت: حتی در باشگاه پرسپولیس نیز که اسپانسر هزینه 30 میلیاردی را انجام داده هنوز شاهد مشکلاتی هستیم.

استیلی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با تدابیری که صورت می‌پذیرد بتوانیم باشگاه با قدمت را نجات داد. من از دادستانی می‌خواهم که هر چه سریع‌تر مشکلات این باشگاه را حل کند. در حال حاضر اشخاصی همچون دکتر طلا، نژاد فلاح، شریف حسینی، کلانی و عابدزاده در راه‌آهن حضور دارند که در صورت رخ دادن مشکلاتی برای این تیم، این اشخاص نیز دچار مشکل می‌شوند.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N412015

وبگردی