آفتاب

علوی: ندای آزادی‌خواهان جهان به گوش اسرائیل غاصب رسید

علوی: ندای آزادی‌خواهان جهان به گوش اسرائیل غاصب رسید

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهپیمایی باشکوه روز قدس گفت: امروز همه آزادی‌خواهان جهان به حمایت از مردم مظلوم غزه به پا خواسته‌اند و ندای آزادی‌خواهان جهان امروز به گوش اسرائیل غاصب رسید.

سید احسن علوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، اظهار کرد: بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و اعلام معمار کبیر انقلاب در حمایت و همبستگی با آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین، مردم ما هر سال پرشورتر از سال‌های گذشته در این مراسم شرکت می‌کنند.

وی افزود: روز جهانی قدس، روزی است که نه تنها ملت‌های مسلمان، بلکه همه کشورهایی که دل در گرو آزادی و انسانیت دارند در آن شرکت می‌کنند.

علوی با اشاره به اینکه امروز همه آزادی‌خواهان جهان به حمایت از مردم مظلوم غزه به پا خواسته‌اند، عنوان کرد: ندای آزادی‌خواهان جهان امروز به گوش اسرائیل غاصب رسید.

وی با بیان اینکه بیش از نیم قرن است که مردم مظلوم فلسطین در جنگ با رژیم صهیونیستی پایداری می کنند، عنوان کرد: اقدامات این روزهای اسرائیل در فلسطین و غزه در جهت جلوگیری از پیشرویی‌های مقاومت است و آنها از این مسئله نگران هستند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها با انجام دادن حرکت‌های ایذایی در خاورمیانه سعی در ناپایداری این منطقه و به ویژه شکست دادن مقاومت فلسطین هستند که هیچگاه موفق نخواهند شد.

وی تصریح کرد: حرکت گسترده کشورهای اسلامی و دیگر ملل جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به مستکبران و متجاوزان این پبام را داد که آنها یارای مقابله با جوامع اسلامی را ندارند.

علوی خاطرنشان کرد: امیدوارم برخی از کشورهای عربی که مزدورانه وارد طبقه‌بندی‌های سیاسی اسرائیل شده‌اند، از خواب غفلت بیدار شوند و از مردم مظلوم غزه حمایت کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور گسترده مردم شهر سنندج در راهپیمایی روز جهانی قدس، یادآور شد: امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی رژیم منحوس اسرائیل باشیم و مردم مظلوم فلسطین از بند این رژیم غاصب رها شوند.

انتهای پیام

کد N411799

وبگردی