آفتاب
/روز قدس؛ هشداری بزرگ به اسرائیل/

آیت الله ممدوحی: اتحاد مسلمانان موجب نابودی اسرائیل می‌شود

آیت الله ممدوحی: اتحاد مسلمانان موجب نابودی اسرائیل می‌شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: اتحاد مسلمانان موجب نابودی اسرائیل این غده سرطانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه کرمانشاه، آیت‌الله حسن ممدوحی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه با بیان اینکه روز قدس متعلق به تمام مسلمانان است، به جنایات ر‍‍ژ‍یم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: سالهاست اسرائیل سرزمین مردم فلسطین را اشغال کرده و به مردم مظلوم فلسطین ظلم می‌کند، اما بزودی باید این سرزمین را به صاحبان اصلی آن تحویل دهد.

وی حضور پرشور مسلمانان در روز جهانی قدس را مقدمه نابودی رژیم صهیونیستی دانست و ادامه داد: هر قدر این حضور پرشور باشد رژیم صهیونیستی به مرگ نزدیک‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: شاهدیم مدافعان به اصطلاح حقوق بشر فقط نظاره‌گر این جنایات هستند و حتی برخی کشورها از آن دفاع می‌کنند.

ممدوحی عنوان کرد: آن هایی که امروز سکوت اختیار کرده‌اند اصلی‌ترین حامیان صهیونیسم هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز استکبار با ابزار رسانه‌ای سعی در سرپوش گذاشتن بر جنایات خود دارد، اما مردم جهان امروز بیدار شده و مقابل این جنایات سکوت نمی‌کنند.

وی به توطئه دشمنان برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: باید با حفظ وحدت نقشه‌های شوم دشمنان و استکبار را نقش بر آب کنیم.

ممدوحی گفت: امروز مردم ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند با همه وجود در برابر دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام

کد N411266

وبگردی