آفتاب
/روز قدس؛ هشداری بزرگ به اسرائیل/

کعبی:جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برای جهانیان پذیرفتنی نیست

کعبی:جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برای جهانیان پذیرفتنی نیست

یک عضو مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن کشتار مردم غزه توسط صهیونیست ها گفت: افکار عمومی دنیا نمی تواند چنین جنایات و کشتار مردم بی دفاع را بپذیرد.

آیت الله عباس کعبی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، با ابراز نگرانی از کشتار مسلمانان در جهان گفت:متاسفانه مسلمانان بی گناه در غزه توسط صهیونیست ها از میان می روند اما مجامع جهانی و برخی از کشورهای اسلامی واکنشی در این زمینه نشان نمی دهند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد:سکوت جهان اسلام در برابر جنایات استکبار شایسته و در شان اسلام نیست زیرا اسلام دین دفاع از مظلوم در برابر ظالمان است و مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر کشتار روزانه مردم مظلوم و بی دفاع غزه سکوت کرده اند.

وی با محکوم کردن حرکت صهیونیست ها در جنایات اخیر عنوان کرد: تکفیری ها به ویژه داعش نیز اثبات کرده اند که در جبهه صهیونیست ها می جنگند و همه آن ها دست پروده استکبار جهانی علیه مسلمین هستند از این رو علمای اسلام باید در برابر این جنایات به روشنگری در جهان اسلام بپردازند.

کعبی با تاکید بر همدلی و اتحاد میان مسلمانان جهان علیه اقدامات صهیونیست‌ها و تکفیری ها عنوان کرد: خطر تکفیری ها شیعیان و هم اهل تسنن را تهدید می کند پس مسلمانان جهان باید در برابر این جنایات و افکار پوسیده اتحاد و همبستگی خود را حفظ کنند.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امت اسلامی باید بداند که تکفیری ها خود در دفاع از منافع استکبار جهانی و صهیونیست ها چهره اسلام ناب محمدی را تخریب می کنند و در حقیقت استکبار جهانی با تقویت جنایتکاران می خواهند ضربات مهلکی به پیکره اسلام بزنند.

کعبی در پایان اظهار داشت:دین اسلام آمد تا قساوت، جنایت، خونریزی و جهالت از میان برود پس تکفیری ها بر چه اساسی خود را مسلمان می دانند در حالی که هیچ یک از این رفتارهای غیر انسانی شان برگرفته از اسلام نیست و با خوی استکبار جهانی و صهیونیست ها همخوانی دارد.

انتهای پیام

کد N411062

وبگردی