آفتاب

معاون پدافند غیرعامل کشور: حذف کامل دنیای اسلام و حاکمیت سلطه از اهداف تشکیل اسرائیل است

معاون پدافند غیرعامل کشور: حذف کامل دنیای اسلام و حاکمیت سلطه از اهداف تشکیل اسرائیل است

معاون پدافند غیرعامل کشور حذف کامل دنیای اسلام در جهان و حاکمیت سلطه و استعمار بر ملت‌ها را از اهداف تشکیل اسرائیل دانست و گفت: این هدف شوم برای دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکا و اسرائیل تنها یک خیال و رویایی غیر قابل تحقق است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه چهارمحال و بختیاری- سردار غلامعلی حیدری همزمان با روز قدس در جمع مردم روزه دار شهرکرد به بررسی اوضاع امروز غزه، توان جبهه مقاومت و ضعف و انزوای رژیم پوشالی صهیونیستی پرداخت.

وی اظهار کرد: 18 روز است مردم مظلوم، کودکان و زنان بی‌سرپناه غزه در آتش کینه، دشمنی، ستیزگری وحشی‌گری اسرائیلی‌ها می‌سوزند و کشته می‌شوند اما استکبار جهانی و حقوق بشر دم بر نمی‌آورند.

حیدری با بیان این‌که فلسطین اکنون به یک زندان سَرباز برای مردم تبدیل شده است، به حبس شدن بیش از 2 میلیون نفر از مردم غزه در فلسطین اشاره و خاطرنشان کرد: بیش از 18 روز است که دولت نامشروع و جنایتکار صهیونیستی در غزه دریای خون به پا کرده است و بیش از 6 هزار نفر مسلمان، کودک و زن مظلوم را به خاک و خون کشیده است.

وی با طرح این سوال که ریشه این خون خواری‌ها و جنایتکاری‌ها در منطقه از کجاست؟ آمریکا، انگلیس و استکبار جهانی را عاملان اصلی شکل‌گیری این غده سرطانی در جهان دانست.

به گفته وی، در 24 اردیبهشت سال 1327 یعنی 60 سال پیش با خروج آخرین سربازان انگلیسی از فلسطین تمام جهان در انتظار تشکیل دولت مستقل و اعلام موجودیت مردم در آن منطقه بودند که ناگهان رژیم منکوب و جعلی به نام اسرائیل پا به عرصه سیاسی گذاشت و از آن زمان بود که فلسطینی‌ها آن روز را روز نکبت نام‌گذاری کردند.

حیدری به تشریح اهداف تشکیل رژیم صهیونیستی پرداخت و تحکیم سلطه خود بر کشور های مسلمان و به دست گرفتن تمام دارایی‌ها و منافع کشورهای منطقه خاورمیانه را اولین هدف از شکل‌گیری رژیم جعلی صهیونیست عنوان کرد.

وی از بین بردن وحدت و همبستگی در بین امت‌های مسلمان را هدف دیگر از پایه‌گذاری حکومت خون خوار صهیونیستی در منطقه دانست و گفت: از بین بردن همبستگی و ایجاد شکاف در میان ملت‌ها توسط غده سرطانی به نام اسرائیل هدف بسیار مهمی بود که دشمنان اسلام و مستکبران از تاسیس رژیم صهیونیستی دنبال می‌کردند.

حیدری با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف تشکیل اسرائیل حذف کامل دنیای اسلام در جهان و حاکمیت سلطه و استعمار بر ملت‌ها بود، این هدف شوم را برای دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکا و اسرائیل تنها یک خیال و رویایی غیر قابل تحقق دانست.

وی حاکمیت از نیل تا فرات، دست اندازی به منافع اقتصادی و سیاسی ملت‌های مسلمان در خاورمیانه به عنوان یکی از حساس‌ترین نقاط جهان و استفاده از رژیم صهیونیستی به عنوان یک ابزار فشار بر ملت‌های مسلمان را اهدف دیگر تاسیس این رژیم جعلی بیان کرد.

حیدری به پیامدهای تشکیل رژیم صهیونیستی در منطقه و فجایع بعد از آن اشاره و خاطرنشان کرد: آواره شدن بیش از 6 میلیون نفر از مردم مظلوم و بی پناه فلسطین از وطن و سرزمین خود یکی از مهم‌ترین پیامدهای و فجایع بزرگ تشکیل رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

کد N411030

وبگردی