آفتاب
روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه/

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: هر انسانی که ذره‌ای وجدان داشته باشد؛ بپا خواسته است

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: هر انسانی که ذره‌ای وجدان داشته باشد؛ بپا خواسته است

جنایت صهیونیسیم‌ها آنقدر دردناک و زشت بوده که تمام شهرهای دنیا امروز به پاخواسته‌اند و هر کجا که سکوت کرده بود امروز نداهایی از آن علیه رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود.

معصومه ابتکار با حضور در جمع راهپیمایان روز قدس گفت: اتفاق بسیار مهمی در دنیا درحال رخ دادن است و آن بیداری وجدان بشری است. هر انسانی که ذره‌ای وجدان داشته باشد امروز به پا خواسته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ وی افزود: این جنایت آنقدر دردناک و زشت بوده که تمام شهرهای دنیا امروز به پاخواسته‌اند و هر کجا که سکوت کرده بود امروز نداهایی از آن علیه رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با بیان اینکه اتفاق امروز نماد همبستگی و وحدت مردم ایران است؛ گفت: در راهپیمایی امروز حضور اقشار مختلف طیف‌های سنی و به ویژه جوانان شاهد بودیم.

وی در مورد وضعیت هوا نیز عنوان کرد: وضعیت هوا این روزها خیلی بهتر است و تمام شاخص‌های ما نشان‌دهنده بهبود وضعیت هواست.

ابتکار؛ گرد و غباری که از سمت عراق می‌آید را یکی از مشکلات امروز هوا توصیف کرد و گفت: متاسفانه هم‌اکنون با ناامنی‌هایی که وجود دارد خیلی نمی‌توان در این مورد کاری انجام داد اما ما اقدامات اولیه را انجام داده‌ایم و شاخص‌ها نشان از بهبود وضعیت در مقایسه با سال قبل است.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در توصیف عملکرد دولت یازدهم گفت: دولت گام‌های خوبی در زمینه‌های مختلف برداشته و متعاقبا دستاوردهای خوبی نیز داشته‌اند با اقدامات دولت ما امروز شاهد افزایش امید به آینده هستیم.

وی افزود: حتی در برخی از شاخص‌های محیط زیست بهبودهایی حاصل شده است به گونه‌ای که می‌توان گفت هوای برخی شهرها از جمله تهران بهتر شده تمام دستگاه‌های دولت به شکل جدی و منسجم تلاش می‌کنند و امیدواریم که بتوانیم جوابگوی انتظارات مردم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تعامل قوا با یکدیگر از قبل بهتر شده؛ گفت: امیدوارم بهتر از این نیز بشود. انتظار می‌رود که مجلس با دولت همراهی بیشتری در حل مشکلات کشور داشته باشد.

کد N410865

وبگردی