آفتاب
سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران:

رژیم صهیونیستی در حالت ترس قرار گرفته است/ قدردانی از اقدامات تهران برای غزه

رژیم صهیونیستی در حالت ترس قرار گرفته است/ قدردانی از اقدامات تهران برای غزه

صلاح الدین زواوی سفیر فلسطین در تهران گفت: رژیم صهیونیستی می خواهد مسجد الاقصی را متلاشی کرده و هیکل سلیمان را بر روی این مسجد برپا کند اینها جنایاتی است که ما شاهد حقایق آن هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی مهر صلاح الدین زواوی سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه روز قدس در تهران با اشاره به تحمل فشارها از سوی رهبر انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در مقابل طرح ها و پروژه های خطرناک رژیم صهیونیستی گفت: شما مسئله فلسطین را در اولویت خود قرار داده و همه درها را برای گفتمان با همسایگان دور و نزدیک خود باز کرده اید تا اینکه همه را جذب کرده و با یاری آنها بتوانید در دفاع از دین مقدسات اسلامی و میراث جاودانی شهدا و برای حفاظت از خون آنها و حمایت از فرزندان مخلص شهدا اقدام کنید.

وی افزود: امروز مناسبت روز قدس است که آن رهبر عرفانی بر زنده کردن این روز تاکید داشتند و بر خطرهای فراوانی که برای مسجد الاقصی یعنی قبله اول مسلمانان وجود دارد.

سفیر فلسطین در ایران گفت: ما دشمن صهیونیستی را حس می کنیم که نسبت به عکس العمل های گسترده در حالت ترس قرار گرفته است، درخصوص اینکه می خواهد مسجد الاقصی را متلاشی و هیکل سلیمان را بر روی مسجد برپا کند. ما این حقایق را شاهد هستیم که می خواهند چنین جنایاتی را انجام دهند.

 

کد N410714

وبگردی