آفتاب
دستیار ویژه رییس جمهوری

زیر آتش بی انقطاع صهیونیست ها، غزه انتظار همدلی و حمایت دارند

زیر آتش بی انقطاع صهیونیست ها، غزه انتظار همدلی و حمایت دارند

تهران بزرگ-ایرنا- دستیار ویژه رییس جمهوری در اموراقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: اهالی غزه در زیر آتش مستقیم رژیم اشغالگرقدس ،چشم انتظار همدلی و حمایت مسلمانان در قالب روز جهانی قدس هستند.

حجت الاسلام علی یونسی در جریان راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برکت روز جهانی قدس امروز که مردم غزه نیازمند حمایت و همدلی هستند بیش از هر وقت دیگر درک می شود.

وی عنوان کرد: اسرائیل به تنهایی نمی تواند کاری کند، بلکه با کمک آمریکا و کشورهای غربی این جنایات را مرتکب می شود .

وی بیان کرد: آنگاه که حضرت امام خمینی (ره) هفته آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس تعیین کردند در وهله اول برای بسیاری اهمیت این روز معلوم نبود اما گذشت زمان و به خصوص این روزهای سخت نشان از ژرفای ابتکار و تفکر انقلابی و اسلامی بنیانگذار کبیر انقلاب می دهد.

حجت الاسلام یونسی اضافه کرد: امام پیش بینی می کردند حل مسئله فلسطین و مسئله قدس به تنهایی از عهده مردم فلسطین بر نمی آید بلکه با اراده و تلاش همه مسلمین و همه انسان های آزاده محقق می شود.

دستیار ویژه رییس جمهوری در اموراقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: همه مسلمین باید متحد شوند تا بتوانند مسئله قدس را حل کنند .

وی با تاکید بر لزوم فراگیری جنبش مقاومت فلسطین و حمایت همه جانبه مسلمانان بیان کرد: اکنون جنبش ضد اشغال ملت فلسطین و حمایت ملت های مسلمان و مستقل فراگیر شده است.

وی خاطر نشان کرد: تحلیل رسانه های سیاسی جهان نشان می دهد مقاومت خونین زنان و کودکان غزه حمایت افکار عمومی همه دنیا را جلب کرده است.

وی گفت: مقاومت مردم فلسطین رژیم جعلی اسرائیل را تحت تنگنا و فشار افکار عمومی ملت های مختلف جهان قرار داده است.

تهرام 564/9977
کد N410640

وبگردی