آفتاب
/روز قدس؛ هشداری بزرگ به اسرائیل/

وزیر سابق ورزش و جوانان: اسرائیل گور خود را کنده است

وزیر سابق ورزش و جوانان: اسرائیل گور خود را کنده است

وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: امروز هیچ ملتی مثل ملت غزه مظلوم نیست و هیچ کسی مثل اسرائیل تاکنون نتوانسته است دندان ظلم خود را برای ملت‌های مظلوم تیز کند.

محمد عباسی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: اتحاد ملت ایران که یاد حضرت امام را در راهپیمایی روز قدس زنده می‌کند امسال جلوه بیشتری با آنچه را که رهبر عزیزمان یادآور فرمودند، دارد.

وی خاطرنشان کرد: قرار گرفتن ملت عزیزمان در جریان شرارت این روزهای اسرائیل نشان می‌دهد که ملت‌ها به پا خواسته‌اند و ظلم محکوم است و شرارت‌ها در دنیای امروز جایگاهی ندارد.

وزیر سابق ورزش و جوانان تاکید کرد: اسرائیل نمی‌تواند باقی بماند زیرا گور خودش را در جرم‌هایی که در مورد کودکان غزه انجام داده کنده است.

عباسی با بیان اینکه ملت ایران صفوف متحد خود را به عنوان ام‌القرای جهان اسلام به خوبی تشکیل داده است، افزود: روز قدس در همه جای جهان جلوه دارد اما تبلور قوی و برجسته آن را در ایران و بر علیه شرارت‌های اسرائیل مشاهده می‌کنیم.

وزیر سابق ورزش و جوانان در مورد دلیل سکوت مجامع جهانی گفت: سکوت مجامع جهانی نشان می‌دهد خودشان مبدع این شرارت‌ها هستند. اسرائیل در حقیقت هیچ چیز نیست. ملت‌ها در جهان مقابل ظلم هستند و کسانی که سکوت می‌کنند در مقابل همه ملت‌های جهان قرار گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه همه دنیای غرب سکوت شیطان را علیه بشریت تشکیل داده‌اند، گفت: هیچ انسانی نیست که این ظلم را ببیند و سکوت کند و چه نگون‌بخت هستند کسانی که در صفوف مخالف این ظلم‌ها قرار ندارند.

انتهای پیام

کد N410512

وبگردی