آفتاب
رییس مجمع نمایندگان سمنان در گفت‌وگو با ایسنا:

سکوت حامیان دروغین حقوق بشر، اوضاع غزه را وخیم‌تر کرده است

سکوت حامیان دروغین حقوق بشر، اوضاع غزه را وخیم‌تر کرده است

رییس مجمع نمایندگان استان سمنان با بیان اینکه روز قدس امسال، از حساسیت بسیار ویژه و خاصی برخوردار است، گفت: امسال، موج گسترده‌ای از حمایت مردمی از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین در خیابان‌های سراسر کشور به وجود خواهد آمد.

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سمنان، اظهار کرد: مستکبرین جهان و در راس آنها اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار در سال جاری تلاش بسیار زیادی برای تصرف سوریه، عراق و مرزهای این دو کشور کردند، اما به لطف پروردگار ناکام بودند، برای جبران ناکامی خود در سوریه گروه‌های داعش را حمایت و پشتیبانی کردند و تحرکات آنها را دامنه دار کردند و امروز نیز ناکامی خود در عراق را در نوار غزه و انجام جنایات وحشیانه در فلسطین جبران می‌کنند.

وی ادامه داد: آنها تصورشان این است که می‌توانند مرزهای استراتژیک خود را با تصرف غزه گسترش دهند، به همین خاطر علاوه بر حملات موشکی و هوایی، اقدام علیه تصرف کامل غزه را شروع کردند تا خیال خود را برای همیشه راحت کنند.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه با تأکید بر اینکه روز شریف قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادآور میراث ارزشمند حضرت امام خمینی (قدس سره) است، گفت: "وحدت" مهمترین پیام روز جهانی قدس است، روزی که مسلمانان سراسر عالم متحد و یکپارچه شعار آزادی قدس را فریاد می‌زنند.

خسروی ادامه داد: ملت ایران اسلامی نیز که همیشه مدافع مظلومین و محرومین جهان بودند، امسال با یک وفاق و همدلی مثال زدنی به صحنه می‌آیند و موج گسترده‌ای از حمایت از مردم مظلوم فلسطین در خیابان‌های سراسر کشور به وجود می‌آید.

وی تصریح کرد: سکوت مجامع جهانی و مجالس دروغین حمایت از حقوق بشر، اوضاع غزه را روز به روز وخیم‌تر می‌کند و رژیم اشغالگر و جنایتکار اسرائیل به کشتار مردم مظلوم غزه، بویژه زنان و کودکان بی‌گناه ادامه ‌می‌دهد که این خود به پایان رسیدن عمر ننگین اسرائیل را نوید می‌دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان با اشاره به سخن تاریخی حضرت امام خمینی(ره) که می‌فرمایند" اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود" گفت: نابودی اسرائیل با روشنگری ذهن تمامی جوامع و دنیا از فاجعه غزه اتفاق می‌افتد، باید ذهن دنیا از جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه روشن و آگاه شود، راهپیمایی روز جهانی قدس باید منجر به این شود که دنیا و تمامی جوامع بشری جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه را ببینند و محرومیت‌های مردم غزه نیز مطرح شود.

خسروی افزود: تحقق این مهم نیازمند این موضوع است که بخش فرهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با بخش حضور حماسی و سیاسی مردم ترکیب شود، بخش اقتصادی شرکت در راهپیمایی نیز جهت جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای کمک به مردم غزه نیز فعال شود.

انتهای پیام

کد N410256

وبگردی