آفتاب
منابع خبری:

تظاهرات روز جهانی قدس در بحرین

تظاهرات روز جهانی قدس در بحرین

تهران - ایرنا - گروه های اسلامی بحرین اعلام کردند در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در تظاهرات روز جهانی قدس در این کشور شرکت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری ˈالعربیه 24 ˈ مردم و گروه های انقلابی بحرین با تعیین مسیرهای راه پیمایی روز قدس تاکید کردند که با شعار ˈای قدس پیروزی در راه استˈ مراسم این روز را با شکوه تمام برگزار خواهند کرد.

این گزارش می افزاید، مردم بحرین در همبستگی با ملت فلسطین و به ویژه غزه و به منظور دفاع از مقاومت شجاعانه و مبارزه آنها علیه تجاوزهای پی درپی رژیم صهیونیستی، روز جمعه به خیابان ها خواهند آمد تا مظلومیت صدها زن و کودک بی گناه فلسطینی را که در سایه سکوت مجامع عربی و بین المللی کشته شدند، فریاد کنند.

ˈجریان وفای اسلامیˈ بحرین در بیانیه ای که به همین منظور منتشر کرد اعلام نمود در پاسخ به ندای تاریخی امام خمینی (قدس سره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان شرکت می کند.

جریان وفای اسلامی در این بیانیه افزود : خروج ما در روز جهانی قدس پاسخ به ندای اسلام و تاکید بر یکپارچگی سرنوشت ملت های مسلمان و عربی و تاکیدی بر مقاومت علیه آمریکا و اسراییل و طرح های آنان در منطقه است.

نیروهای انقلابی بحرین شامل ˈائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریهˈ، ˈجنبش حقˈ، ˈجنبش آزادگان بحرینˈ، ˈجریان وفای اسلامیˈ و ˈجریان عمل اسلامیˈ اعلام کرده اند که راهپیمایی ها در روز قدس پس از نماز صبح در 11 مرکز و بعد از نماز ظهر جمعه در 8 مرکز و تظاهرات گسترده تری در 5 بعد از ظهر در 22 مرکز در بحرین برگزار می شود.

رسانام**1408**1446
کد N410156

وبگردی