آفتاب
/روز قدس؛ هشداری بزرگ به اسرائیل/

یک فعال دانشجویی: رژیم صهیونیستی همواره به دنبال بهانه برای اشغال فلسطین است

یک فعال دانشجویی: رژیم صهیونیستی همواره به دنبال بهانه برای اشغال فلسطین است

یک عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: برای اسراییل ماه رمضان و غیر از آن مطرح نیست، این رژیم همواره به دنبال بهانه‌ای برای اشغال فلسطین است.

محمد رهبری در گفت وگو باخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: حملات اخیر رژیم صهیونیستی زمانی آغاز شد که افکار عمومی جهان معطوف به مسابقات جام جهانی بوده است. این رژیم در زمان المپیک وجام جهانی های گذشته نیز از این حربه استفاده کرده بود.

وی با اشاره به عدم پذیرش صلح از طرف اسراییل تصریح کرد: رژیم صهیونیستی معتقد است که حماس طرح‌های صلح را نپذیرفته است، اما توجهی به خواسته‌های حماس نمی‌کند. خواسته‌هایی که حق هر انسان زنده‌ای است که روی این کره زندگی می‌کند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: اسراییل تا به خواسته‌هایش نرسد طرح‌های صلح را نمی‌پذیرد. او می‌خواهد خاک فلسطین را اشغال کند و شهرک نشینی‌هایش را ادامه دهد و در این راه از هر روش ضد انسانی و بی‌رحمانه‌ای استفاده می‌کند.

رهبری همچنین خاطر نشان کرد: لازم است که همه‌ی مردم کشورهای مسلمان از مردم فلسطین حمایت کنند و صدای آن‌ها را به جهانیان برسانند. علاوه بر آن تلاش کنند و از طریق روش‌هایی دیپلماتیک خشونت این رژیم را مهار کنند.

انتهای پیام

کد N409948

وبگردی