آفتاب

تایلند خواستار جابجایی کارگران این کشور از نزدیکی نوار غزه شد

تایلند خواستار جابجایی کارگران این کشور از نزدیکی نوار غزه شد

کوالالامپور- ایرنا - موشک های تلافی جویانه نیروهای مقاومت در غزه کارگران تایلندی که در سرزمین های اشغالی و در نزدیکی این باریکه کار می کنند را فراری داد.

به گزارش ایرنا، وزارت امور خارجه تایلند روز پنجشنبه از اتباع خود که در سرزمین های اشغالی و در نزدیکی باریکه غزه کار می کنند خواست این منطقه را ترک کنند.

وزارت امور خارجه تایلند با تایید کشته شدن یک نفر از اتباع این کشور در این حملات، از چهار هزار تبعه دیگر خود خواست اماکن نزدیک باریکه غزه را ترک کردند.

سخنگوی وزارت خارجه تایلند اعلام کرد سفارتخانه این کشور در سرزمین های اشغالی به کارگران تایلندی که در نزدیکی نوار غزه کار می کنند توصیه کرده است فورا و بدون قید و شرط به مناطق امن و 20 کیلومتر دورتر از نوارغزه بروند.

براثر حملات صهیونیست ها به نوار غزه از 17 تیر تاکنون بیش از 718 تن از فلسطینیان مظلوم که دستکم 80 درصد آنان غیرنظامی و زنان و کودکان بوده اند شهید شدند.

در این بین چهار هزار و 555 فلسطینی نفر زخمی شده اند.

بیش از دو هفته از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه می گذرد و نظامیان صهیونیست از طریق هوا، زمین و دریا ساکنان غزه را آماج حملات خود قرار می دهند و نیروهای مقاومت نیز به تلافی این حملات با موشک برخی مناطق در سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی کشته شدن بیش از 30 نظامی این رژیم در حملات نیروهای مقاومت فلسطینی را تایید کرد.

آساق**1611
کد N409288

وبگردی