آفتاب

بیانیه حزب اسلامی رفاه کارگران به مناسبت روز قدس

بیانیه حزب اسلامی رفاه کارگران به مناسبت روز قدس

حزب اسلامی رفاه کارگران به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«مسلمانان جهان در حالی به استقبال روز جهانی قدس می‌روند که این روز با انتفاضه خونین ملت فلسطین رنگ دیگری به خود گرفت.

ریختن بیش از 500 تن بمب بر سر اهالی غزه و کشتار صدها زن و کودک و زخمی شدن هزاران غیر نظامی و استفاده از سلاح‌های غیر متعارف شیمیایی توسط رژیم جعلی اسراییل از یک طرف و بحران و اضطراب و اعتراضات مردمی در داخل اسراییل موجب گردید تا این رژیم جنایتکار طی دو هفته نه تنها موفقیت نظامی به دست نیاورد بلکه در عمل دولتمردان اسرائیل در سخت‌ترین شرایط به لحاظ نفرت افکار عمومی در جهان قرار گرفته و منزوی شوند به طوری که راه فرار را بر خود بسته می‌بینند و اگر نبود چراغ سبز برخی از سازمان‌های‌ بین‌المللی ضد بشر و همکاری و حمایت کشورهای خائن عرب هرگز شاهد چنین صحنه‌ی زشتی در جهان نبودیم.

در چنین شرایط حساس و سرنوشت سازی ملت بزرگ فلسطین به خوبی می‌داند که اتحاد و همبستگی یبن گروه‌های اسلامی ( حماس و فتح) با مردم غزه و اتحاد آنان در استراتژی مقاومت تنها راه نجات ملت فلسطین و نابودی اسراییل را به دنبال خواهد داشت. ان‌شاءالله

اینک در جمعه آخر ماه مبارک رمضان که از سوی حضرت امام خمینی (ره) روز قدس نامیده شده و با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی روز قدس امسال پرشورتراز گذشته برگزار خواهد شد.

حزب اسلامی رفاه کارگران از عموم مردم شهیدپرور خصوصا کارگران شریف دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور خود انزجار خویش را از اسراییل و امریکا به نمایش بگذارند.»

انتهای پیام

کد N409234

وبگردی