آفتاب

غرویان: روز قدس بهترین نماد وحدت اسلامی است

غرویان: روز قدس بهترین نماد وحدت اسلامی است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: روز قدس یادآور فریاد بلند امام راحل علیه اسرائیل غاصب و روز خیزش حق طلبان جهان بر علیه این رژیم جنایتکار است.

حجت الاسلام و المسلمین محسن غرویان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، با اشاره به اهمیت حضور مسلمانان جهان در روز قدس افزود: روز قدس یادآور برهه ای از تاریخ بزرگ انقلاب اسلامی است که بنیانگذار کبیر انقلاب با درایت و تیزبینی تمام اسرائیل را غده سرطانی نامیدند و مرگش را واجب دانستند.

وی با بیان اینکه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه تاسف بار است، تصریح کرد: در این روز مسلمانان جهان علیه نقشه های شوم استکبار جهانی در خون‌ریزی و غارت مسلمانان یکپارچه شعار وحدت و انسجام سر بدهند.

غرویان خاطرنشان کرد: در شرایطی که تکفیری ها و گروه خون خوار داعش به نام اسلام ناب محمدی لطمه می زنند و در شرایطی که با جهالت خود، خون بی گناهان را می ریزیند و یا در زمانی که صهیونیسم بین الملل از هیچ جنایتی علیه زنان و کودکان فروگذار نیست راهپیمایی روز قدس بهترین نماد وحدت اسلامی است.

وی ریشه حضور تکفیری ها در منطقه و جنایات صهیونیسم را در استکبار جهانی دانست و عنوان کرد:متاسفانه همه این جنایات سخن از پیوندی شوم و نامبارک میان داعشی ها و تروریستهای تکفیری با اسرائیل است که خون مسلمانانان را حلال می دانند و جنایاتشان ریشه در حمایت های استکبار جهانی و آمریکا از وحشیگری های آنان دارد.

عضو جامعة المصطفی العالمیه اظهار داشت:روز قدس، روز پیمان و همبستگی میان ملت ایران، مسئولان و احزاب علیه صهیونیسم بین الملل است پس در این روز با شعار اتحاد و وحدت اسلامی همه اقشار، احزاب، گروههای سیاسی و مسئولان و ملت در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت نمایند.

وی بیداری علمای اسلام علیه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را خواستار شد و گفت:وقت آن رسیده است که علمای اسلام و ملت های اسلامی بیدار شوند و و با تکیه بر وحدت اسلامی به دور از بحث های تفرقه انگیز با روشنگری زمینه ساز بیداری اسلامی علیه جنایات شوند.

غرویان تاکید کرد:اگر بیداری اسلامی و وحدت و انسجام میان مسلمانان جهان تحقق پیدا کند دیگر اثری از تروریست، تکفیری، داعش و اسرائیل در منطقه باقی نخواهد ماند پس جهان اسلام بیدار شود و سکوت خود را بشکند.

استاد عالی حوزه در پایان تصریح کرد:روز قدس یادگار بزرگی از امام خمینی(ره) و نشانگر پیش بینی ها و آینده نگری های این رهبر داشت از این رو می بینیم که روز قدس یک روز جهانی است که همبستگی مسلمانان علیه استکبار جهانی را فریاد می زند.

انتهای پیام

کد N409140

وبگردی