آفتاب

رویترز: تاکتیک های حماس خسارات سنگینی به اسراییل وارد کرده است

رویترز: تاکتیک های حماس خسارات سنگینی به اسراییل وارد کرده است

تهران- ایرنا - خبرگزاری رویترز اعلام کرد: انجام تاکتیک های نظامی از سوی مبارزان حماس با استفاده از تونل ها ، بمب و گذاشتن تله و کمین و استفاده از تک تیراندازها باعث شده به نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی که سال ها برای جنگ شهری آموزش دیده اند خسارات سنگینی وارد شود.

رویترز روز پنجشنبه در گزارشی افزود: مقامات اسراییلی می گویند سلاح و دانش های فنی ارایه شده از سوی ایران و حزب الله لبنان، حماس را به حریفی بسیار قوی تبدیل کرده است.

این گزارش می افزاید: رژیم صهیونیستی که پس از بمباران های هوایی هفته گذشته حملات زمینی ویران کننده ای علیه مردم فلسطین در منطقه الشجاعیه آغاز کرده ، هنوز نتوانسته به طور کامل کنترل منطقه را به دست بگیرد.

به گزارش رویترز، ابری از دود آسمان شهر غزه را پوشانده و هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی همچنان بر فراز منطقه ویران شده بخش شرقی شهر غزه در حال پرواز هستند.

برپایه این گزارش ، بعد از انفجار یک محموله مواد انفجاری پنهان شده با هدف قرار دادن سربازان رژیم صهیونیستی توپخانه این رژیم به مدت یک ساعت بخش ساحلی نوار غزه را گلوله باران کرد.

درادامه گزارش آمده است: حماس با استفاده از شبکه گسترده تونل های زیر زمینی به نیروهای رژیم صهیونیستی حمله می کند و با انفجار خودروی آنان تا داخل فلسطین اشغالی هم پیشروی کرده و به این ترتیب توانسته 32 سرباز اسراییلی را به هلاکت برساند که این تعداد تقریبا سه برابر افرادی است که در آخرین جنگ زمینی در جنگ سال 2008 – 2009 کشته شده اند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس هفته پیش اعلام کرد که گردان های القسام شاخه نظامی این جنبش شگفتی هایی را در میدان جنگ رقم زدند و هر روز عملیاتی علیه نیروهای صهیوینستی انجام خواهند داد که اشغالگران فکرش را هم نمی کنند.

رسانام** 1408** 1064
کد N409063

وبگردی