آفتاب

مردم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس عظمت و اقتدار امت اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت

مردم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس عظمت و اقتدار امت اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت

ساری - ایرنا - نماینده مردم چالوس ، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بی شک اقشار مختلف مردم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ، عظمت و اقتدار امت اسلامی را در دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به نمایش خواهند گذاشت.

ˈقاسم احمدیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیست در کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه ، افزود: مردم مسلمان و تمام آزادیخواهان جهان با شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس ، علاوه بر محکوم کردن جنایات رژیم اسرائیل در به شهادت رساندن مردم غزه ، حمایت و وفاداری خود را از مردم فلسطین به تمام جهانیان نشان خواهند داد.

وی اظهارداشت: روز قدس امسال در شرایطی فرا می رسد که رژیم غاصب اسرائیل با کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه که بیشتر کودکان ، زنان و مردان بی دفاع هستند، رمضان خونینی را برای مردم مظلوم فلسطین رقم زد و برهمین اساس حضور گسترده مردم در دفاع از مردم فلسطین در راهپیمایی روز قدس لازم و ضروری است.

او گفت: هر چه راهپیمایی روز قدس امسال باشکوهتر برگزار شود به معنای حمایت بیشتر مردم از ملت مظلوم فلسطین است و بی شک امت اسلامی بویژه مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در این روز حماسه ای بی بدیل خلق خواهند کرد.

نماینده مردم چالوس ، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت انقلابی ایران اسلامی همواره حامی تمام مظلومان بویژه ملت مظلوم فلسطین است و در همین راستا با حضور چشمگیر در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اعلام وفاداری و تبعیت از آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ، کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه به دست رژیم اشغالگر صهیونیست را محکوم خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا روزی فرا رسد که ملت مظلم فلسطین مزد سال ها مجاهدت و ایستادگی در برابر متجاوزان را دریافت کنند و سال ها در صلح و صفا به زندگی سرافرازانه خود ادامه حیات دهند.ک/3

2501/1654/506
کد N409059

وبگردی