آفتاب
یک استاد دانشگاه:

حضور در راهپمیایی روزقدس، اقدامی برای شناساندن چهره سخیف صهیونیست‌هاست

حضور در راهپمیایی روزقدس، اقدامی برای شناساندن چهره سخیف صهیونیست‌هاست

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد رودهن گفت: ما باید از اسرائیل دوری بجوییم و تا جایی که می‌توانیم با خدمت کردن در فضای مجازی چهره سخیف آنها را به جهانیان بشناسانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ابراهیم سراج در گفت‌وگو خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: صهیونیست یک خطر بزرگ برای جهان به حساب می‌آید آنها برای رسیدن به اهداف خود یکسری برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارند.

وی تصریح کرد: هدف کوتاه مدت آنها فلسطین، هدف میان مدتشان خاورمیانه و هدف بلندمدت آنها تسلط بر جهان است. حضرت امام (ره) سال‌ها پیش اسرائیل را به یک غده سرطانی تشبیه کرد و تشبیه دیگری که امام داشت این بود که اگر تمام مسلمانان جمع شوند و یک سطل آبی به اسرائیل بریزند این غده سرطانی از جهان حذف می‌شود.

این استاد دانشگاه یادآور شد: این که صهیونیست‌ها این روزها به غزه حملات زیادی داشته‌اند به دلیل مسائل استراتژیکی و جغرافیایی آن منطقه و مقاومت مردم غزه است، مردم فلسطین در برابر حملات آنها به خوبی ایستاده‌اند و وقتی در آن جنگ 22 روزه پیروز شدند برای رژیم صهیونیستی شکست سنگینی بود و تمام این دلایل باعث شده که آنها به سمت مردم فلسطین و غزه هجوم ببرند.

سراج افزود: اینکه چرا کشورهای غربی سکوت کرده‌اند مشخص است، به دلیل آن‌که اسرائیل دست نشانده خود آنها است و آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند و برای اعدام یک قاچاقچی بوق و کرنا بر می‌دارند چرا حالا ساکت نشسته‌اند و هیچ کاری نمی‌کنند. از آنها این توقع می‌رود ولی از کشورهای اسلامی توقع سکوت را نداریم. سکوت کشورهای عربی به خاطر ترس آنها از ابرقدرت‌ها است. آنها سرسپرده آمریکا هستند و اگر کوچکترین حرکتی کنند بزرگترین بلاها را از سمت کشورهای غربی می‌بینند.

وی تأکید کرد: آنها ترجیح می‌دهند خوشی‌های دنیا را بچسبند و وظیفه ما طبق سخن پیامبر (ص) کمک است. پیامبر فرمود: کسی که صبح کند و فریاد مسلمانی را بشنود و سکوت کند، مسلمان نیست. ما اگر مسلمان هستیم باید اصل تبری را رعایت کنیم و از این رژیمی که فقط به فکر کشتن انسانها است فاصله بگیریم و با آنها مبارزه کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد رودهن گفت: ما باید با ترویج بیانیه‌ها به زبان‌های مختلف در فضای مجازی کاری کنیم که جهان صهیونیست را بشناسد و اگر می‌توانیم کمک‌های مالی هم داشته باشیم ولی کمترین اقدام ما حضور در راهپیمایی روز قدس است و ما می‌توانیم با شرکت خود در این راهپیمایی یک رعب و وحشتی برای کشورهای اروپایی ایجاد کنیم و در عین حال مایه آرامش مردم مظلوم فلسطین باشیم.

انتهای پیام

کد N408899

وبگردی