آفتاب
جامعه اسلامی مهندسین:

روز قدس نماد آزادی خواهی، عدالت، ظلم ستیزی و همدلی جهان اسلام است

روز قدس نماد آزادی خواهی، عدالت، ظلم ستیزی و همدلی جهان اسلام است

تهران – ایرنا–جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه ای به مناسبت روز قدس ضمن دعوت از حضور گسترده مردم ایران اسلامی این روز را نماد آزادی خواهی، عدالت طلبی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی جهان اسلام خواند.

بگزارش ایرنا از روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین در این بیانیه آمده است:جنایات و قساوت های بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی و فریادتظلم خواهی و استمداد فلسطینیان مظلوم از ملت های آزاده ،که در طی هفته های اخیر باحمله وحشیانه در پی محاصره طولانی و غیر انسانی مردم غزه و با حمایت های پیدا و پنهان نظام سلطه شدت و افزایش یافته ، مسئولیت آحاد مردم و ملت های مسلمان را در همگامی با مردم فلسطین علیه رژیم غاصب و منفور صهیونیستی افزون کرده است.

دراین بیانیه آمده است:دیگر زمان آن فرارسیده است که ملت های مسلمان در برابر حکام وابسته ای که به نام ملت های خود هم پیاله سلطه گران و دشمنان وحدانیت و انسانیت شده اند به پا خیزند و به وظیفه اسلامی و انسانی خویش عمل نمایند.

جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه خود خطاب به دبیرکل سازمان ملل آورده است:سازمان ملل و دبیرکل آن بایستی به وظایف خود بر اساس منشور ملل متحدعمل کرده و با آزادگی و آزادمردی حیثیت لگدمال شده این سازمان در آلت دست قرارگرفتن توسط نظام سلطه را احیا نمایند و موجودیت عملی خود را با شجاعت علیه رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کرده و اقدامات عملی عاجل وشایسته ای را در دستور کار قرار دهند.

جامعه اسلامی مهندسین همچنین در بیانیه خود از دولت مصر درخواست کرده است که طبق منشورهای بین المللی و با لحاظ مسلمانی وآزادگی ملت خود،تمهیدات عاجلی برای رسیدن کمک های داروی و غذایی به منطقه فاجعه زده نوار غزه با بازنمودن گذرگاه رفح ایجاد کند.

جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه خود یادآور شده است:بر این باوریم که ظفر نزدیک است و آماده ایم تمام توان خود را در کنار آزادیخواهان جهان برای تحقق عدالت مصروف داریم و تا نصرت قریب ملت فلسطین بر آل صهیون در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهیم ماند.

جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه خود آورده است: نشانه های این فروپاشی را می توان در افتضاح جدید این رژیم در حمله به نوار غزه و ناکامی ارتش این رژیم در برابر مقاومت مردمی به نظاره نشست و حماسه مقاومت و پایداری ملت فلسطین در نبردی کاملاً متفاوت از نبردهای پیشینه مانند جنگ های33 روزه، 22 روزه و 8 روزه، رژیم صهیونیستی را به اوج استیصال و درماندگی رسانده اند.این در شرایطی است که به اصطلاح قدرت های جهانی بی شرمانه از جنایات رژیم صهیونیستی دفاع می کنند و سازمان های حقوق بشری تقلبی در برابر این جنایت ها مهر سکوت بر لب زده اند.

جامعه اسلامی مهندسین در این بیانیه ازمردم ایران؛ صرف نظر از هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی دعوت می کند با حضور خود در جای جای کشور عزیزمان ایران ظرفیت بزرگ اثرگذاری جهانی خود را به نمایش بگذارند .

سیام**1058**1856
کد N408771

وبگردی