آفتاب
کمیسیون حقوق بشر اسلامی:

حمله به غزه باید سریعا متوقف شود/ لزوم پایان سکوت جامعه جهانی درباره جنایات صهیونیست ها

حمله به غزه باید سریعا متوقف شود/ لزوم پایان سکوت جامعه جهانی درباره جنایات صهیونیست ها

کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن اعلام کرد جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در سایه سکوت جامعه جهانی، کشورهای غربی و کشورهای منطقه از جمله عربستان و مصر انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد. این کمیسیون با انتشار بیانیه ای خواستار توقف هر چه سریعتر یورش نظامی صهیونیست ها به خانه های مردم بی دفاع در این منطقه شد. بر این اساس نزدیک به 700 انسان بیگناه که بیشتر آنان زنان و کودکان هستند در این حملات جان خود را از دست داده اند.

این در حالی است که کشتار وحشیانه انسان ها و هدف قرار گرفتن آنان توسط تک تیراندازهای اسرائیلی همچنان ادامه دارد. کمیسیون حقوق بشر اسلامی همچنین با محکوم کردن حمله روز گذشته ارتش اسرائیل به بیمارستان الاقصی غزه که به شهادت 4 نفر انجامید، حملات وحشیانه نظامیان این رژیم به مدارس و مساجد را به باد انتقاد گرفت.

در این بیانیه ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر دفاع از خود در برابر موشک های مقاومت، ادعایی دروغین دانسته شده زیرا با توجه به آمارهای موجود 70 درصد اهداف مورد حمله ارتش اسرائیل در نوار غزه را غیرنظامیان تشکیل می دهند. این کمیسیون از مجامع بین المللی و کشورهای غربی خواست به سکوت خود در برابر این جنایات پایان دهند.

بر این اساس شورای امنیت سازمان ملل باید هر چه سریعتر اقدامی در راستای توقف این درگیری ها انجام دهد و با اقداماتی از جمله تحریم های سیاسی، اقتصادی و نظامی مانع تکرار چنین جنایاتی در مناطق اشغالی فلسطین شود. کمیسیون حقوق بشر اسلامی از جامعه جهانی نیز خواست به کمک مردم جنگ زده و بی دفاع غزه شتافته و آنان را در تامین سرپناه، مواد غذایی و دارویی یاری کند.

طبق این گزارش از رژیم صهیونیستی و مقامات آن که سابقه ارتکاب جنایات بی شمار را دارند انتظاری جز آنچه که این روزها در غزه مشاهده می شود، نمی رود با این حال این جنایات در سایه بی توجهی و سکوت جامعه جهانی، کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی منطقه از جمله عربستان و مصر در حال رخ داده است.

کد N408764

وبگردی