آفتاب

بیانیه اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی حامی ملت فلسطین به مناسبت روز قدس

بیانیه اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی حامی ملت فلسطین به مناسبت روز قدس

دبیرخانه اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی مدافع حقوق ملت فلسطین به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،متن این بیانیه به شرح زیر است:

ماه مبارک رمضان، نماد پیوند واقعی و عملی دین و سیاست است. در این ماه مومنان و مسلمانان و آزادگان جهان، پس از یک دوره عبادت و بندگی مخلصانه به درگاه حق تعالی، با تکیه بر فرامین او، به یاری مظلومان و ستمدیدگان می‌شتابند و در روز جمعه پایانی هر ماه رمضان شاد و سرافراز از غلبه بر دشمن درون به مقابله با دشمن برون می‌پردازند، دشمنی که اینک 66 خزان را بر مهبط وحی و معراج رسول و مضجع پیامبران عظیم‌الشأن الهی تحمیل کرده است.

روز قدس تجلی عملی و عینی مقابله سپاه نور با ظلمت‌سازان است. در این روز الهی، همه آزادگان جهان سرافراز از پیروزی بر نفس در جهاد اکبر، به حمایت از مظلومان فلسطینی در جهاد اصغر با شیطان مجسم و تجسم شیطنت و ناامنی می‌پردازند.

اما امسال روز قدس حکایت دیگری دارد امسال بار دیگر جهانیان خوی تجاوزکارانه و وحشیگری صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌گناه و بی‌پناه فلسطین را مشاهده کردند. تجاوزی که نشان داده رژیم صهیونیستی حقیقتا خطری بالقوه و بالفعل برای صلح و امنیت جهانی است و برخورد قاطعانه با آن ضرورتی است که هرکس که بهره‌ای از عقل دارد بر آن تاکید می‌ورزد.

بی‌شک جامعه جهانی به ویژه دولت‌ها و ملت‌های غربی در این جنایات با اشغالگران سرزمین مقدس فلسطین به دلیل سکوت معنادار و همسویانه با صهیونیست‌ها و نادیده گرفتن ملت فلسطین و حقوق حقه آنان،‌ شریک است. این‌گونه اعمال بیانگر خطری بزرگ از سوی صهیونیست‌هاست که جامعه بشری را تهدید می‌کند که باید تا دیرنشده این خط مهار و نابود شود.

اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی مدافع حقوق ملت فلسطین ضمن همدردی با ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن این جنایات شرم‌آور اعلام می‌دارد، این جنایات نه تنها تأثیری کاهنده در مقاومت فلسطینیان ندارد، بلکه آنان را در مقاومت و گرفتن انتقام راسخ‌تر می‌سازد همچنین این جنایات افشاگر خیانت و اهداف خطرناک صهیونیست‌ها بوده و نشان داد که تنها راه مقابله با آنان مقاومت همه‌جانبه است و ملت فلسطین هرقدر از مقاومت دور شود به همان نسبت باید منتظر افزایش و شدت خشونت‌های افسارگسیخته صهیونیست‌ها باشد.

بر ملل آزاده جهان است که در مهار و تنبیه این پایگاه دولت‌های استکباری و جنایت‌پیشه به رسالت خود عمل کنند و خواهند کرد زیرا آینده جامعه بشری با وجود صهیونیست‌ها آن چیزی است که اکنون در فلسطین جریان دارد.

انتهای پیام

کد N408590

وبگردی