آفتاب

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی به مناسبت روز قدس

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی به مناسبت روز قدس

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی طی بیانیه ای آحاد مردم ایران را به شرکت در روز قدس دعوت کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

موضوع جنایات رژیم صهیونیستی امروز در غزه برای ملت‌های جهانی دردناک و مصداق بارز نسل کشی، جرایم جنگی و جرایم علیه بشریت است.

در این ماه مبارک که برکات الهی سراسر جهان هستی را فرا گرفته و دل‌های مومنان واقعی را به رحمت و مغفرت الهی امیدوار ساخته است، سایه غم بزرگی برامت اسلامی سنگینی می‌کند که بخشی از آن ناشی از جنایات صهیونیست‌ها در حق مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و بخش دیگری به دلیل اقدامات وحشیانه جماعتی مسلمان نمای تکفیری است.

نکته قابل تامل این است که رژیم صهیونیستی و تکفیری‌های متحجر این روزها در کنار هم و همانند دو لبه قیچی کیان مسلمانان را مورد هدف قرار داده‌اند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با اعلام محکومیت نسبت به جنایات اخیر صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها در غزه، سوریه، عراق و لبنان ندای مظلومیت مردم غزه که با دست‌های خالی در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی مقاومت می کنند، فریاد می‌زند.

این تشکل از همه دانشجویان، فرهیختگان، آزادیخواهان و آحاد مردم در سراسر ایران اسلامی می‌خواهد تا در این برهه به وظیفه خود در برابر ندای مظلومیت مردم غزه عمل‌کرده و ضمن بزرگداشت روز قدس و یاد و راه حضرت امام(ره) با تاکید بر ضرورت پیروی از ولایت امر با حضور پر قوت و پرصلابت خود در روز جهانی قدس چهره واقعی اسلام رهایی بخش را بار دیگر به نمایش بگذارند.

انتهای پیام

کد N408419

وبگردی