آفتاب

مترو در روز جهانی قدس برای راهپیمایان تا ساعت ۱۵ رایگان است

    مترو در روز جهانی قدس برای راهپیمایان تا ساعت ۱۵ رایگان است

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از رایگان بودن خدمات مترو برای راهپیمایان روز قدس خبر داد.

 

به گزارش آفتاب به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ؛ محسن نایبی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اعلام کرد: جنایات صهیونیست ها در رمضان خونین غزه دل هر انسانی را به درد آورده است و این موضوع سبب شده تا عزمی ملی برای برگزاری هرچه باشکوه تر روز قدس ایجاد شود.



وی ادامه داد: شرکت بهره برداری مترو تهران همگام با سایر دستگاه ها سعی در ارائه خدمات ویژه به نمازگزاران و راهپیمایان در روز جهانی قدس دارد.



وی افزود: این شرکت در روز جمعه از ساعت 10 صبح خدمات خود را در تمام خطوط شهر تهران به صورت رایگان عرضه خواهد کرد و این خدمات‌رسانی تا ساعت 15 ادامه خواهد داشت.



مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به افزایش حرکت قطارهای مترو در این روز گفت: برای جابجایی راحت‌تر و سریع تر مسافران میزان حرکت قطارها در خط 4 مترو تهران 15 درصد افزایش می یابد که براین اساس فاصله گذر قطارها از ساعت ده تا 15 بجای هر 9 دقیقه هر 6 دقیقه یکبار خواهد بود.


نایبی تصریح کرد: همچنین شرکت مترو تهران این آمادگی را دارد که در هنگام ازدحام مسافران در ایستگاه ها، قطارهای فوق العاده اعزام کند.
کد N408331

وبگردی