آفتاب

نماینده سیرجان: مشکل کم آبی را حل کنید

نماینده سیرجان: مشکل کم آبی را حل کنید

نماینده مردم سیرجان در مجلس خواهان رسیدگی به مشکل کم آبی در استان کرمان شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس در تذکر شفاهی خود به وزیر نیرو، خواهان رسیدگی به حل مشکل کم آبی و آب رسانی به روستا ها در استان کرمان شد و از این که به 950 روستای منطقه با تانکر آبرسانی می شود و عشایر از آب خوراکی برخوردار نیستند، ابراز تاسف کرد.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در ادامه با اشاره به آغاز فصل برداشت پسته در این استان، خطاب به وزیر کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید به فعالیت دلالان در موضوع خرید پسته پایان دهید و از کشاورزان حمایت کنید.

حسن پور خطاب به وزیر راه خواهان به سازی راه های استان شد و از وزیر صنعت خواست تا جلوی خام فروشی را بگیرد و زمینه اشتغال را فراهم کند و خطاب به رئیس مجلس و مسئولان بر لزوم نظارت بر بانک ها تاکید کرد.

نماینده مردم سیرجان در ادامه خطاب به وزیر کشور،‌ هیات رئیسه مجلس و رئیس کمیسیون شوراهای مجلس خواهان افزایش تعداد نمایندگان استان کرمان در مجلس شد و خطاب به وزیر بهداشت اظهار کرد: وزیر بهداشت و درمان قول تامین بودجه برای جلوگیری از پدیده اخذ زیرمیزی از سوی پزشکان را داده بود اما تاکنون اقدامی انجام نشده و زیر میزی بیشتر هم شده است.

وی در پایان از وزیر رفاه ، کار و امور اجتماعی خواست تا به مشکل کارگران کارخانه قند سیرجان که 40 ماه حقوق نگرفته‌اند رسیدگی شود.

انتهای پیام

کد N407968

وبگردی