آفتاب

عیسی زاده: روستاهای اطراف دریاچه ارومیه آب ندارند

عیسی زاده: روستاهای اطراف دریاچه ارومیه آب ندارند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر لزوم افزایش امکانات بهداشتی در شهرستان ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)مهدی عیسی زاده نماینده میاندوآب و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز با ابراز تاسف از این که به تذکرهای شفاهی نمایندگان توجه نمی شود، در تذکر به وزیر بهداشت گفت: تکمیل بیمارستان تکاب، شاهین دژ و میاندوآب که بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد نیازمند توجه بیشتر است.تکمیل خانه های بهداشت تخته سلیمان و ارتقای دانشکده پرستاری میاندوآب به دانشکده پزشکی باید در دستور کار باشد.

عیسی زاده خطاب به وزیر فرهنگ گفت: آیا به عملکرد و هزینه کرد اوقاف نظارت دارید یا لازم است مجلس شورای اسلامی از سازمان اوقاف و امور خیریه تحقیق و تفحص کند؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین با اشاره به بی آبی روستا های اطراف دریاچه ارومیه، گفت: وزیر نیرو چه زمانی به فکر نجات ارومیه خواهید افتاد، شش ماه از طرح سوال از وزیر نیرو می‌گذرد اما تا به حال این سوال اعلام وصول نشده و در کمیسیون انرژی متوقف مانده است.وزیر نیرو می تواند با 2 میلیارد تومان اعتبار 54 روستا را تحت پوشش آب شرب قرار دهد، چه زمانی این کار انجام خواهد شد؟ ما باید تخلفات هیات رئیسه مجلس و تاخیر در اعلام وصول سوال از وزرا را به چه کسی بگوییم ؟

انتهای پیام

کد N407966

وبگردی