آفتاب
جهانگیرزاده:

جان جهان در باریکه غزه به سختی نفس می‌کشد

جان جهان در باریکه غزه به سختی نفس می‌کشد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: چه کسی با دیدن تن‌های پاره پاره زنان و کودکان غزه آرزوی مرگ نمی‌کند؟ اما توجه افکار عمومی جهان معطوف جام جهانی و سقوط هواپیمای مالزیایی است؛ گویی چشم جهانیان بر جنایات غزه بسته است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد جهانگیرزاده در نطق میان دستور امروز (چهارشنبه) گفت: تعداد کشته‌های غزه به 642 کشته و تعداد آورگان غزه بالغ بر ده‌ها هزار نفر است. امروز مردم غزه با کمبود آب، برق، تجهیزات پزشکی و بحران غذا دست و پنجه نرم می‌کنند.

نماینده مردم ارومیه افزود: یاد شهید مطهری به خیر که فرمود" والله و بالله ما در برابر فلسطین مسئولیم". شمر امروز، موشه دایان است و باید با این شمر مبارزه کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تفرقه جهان اسلام را یکی از دلایل رژیم صهیونیستی برای حمله به غزه دانست و افزود: حمله به غزه با هدف کاهش توان کشورهای اسلامی و تثبیت موقعیت رژیم صهیونیستی انجام گرفته است. اختصاص صدها میلیون دلار برای تثبیت گنبد آهنین در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

وی در عین حال حمله رژیم صهیونیستی به غزه را بستری برای وحدت مسلمانان حول موضوع فلسطین دانست.

جهانگیرزاده مدعی شد: با حمله رژیم صهیونیستی به غزه نقاط ضعف این رژیم بیش از قبل هویدا شده است. معلوم شده است گنبد آهنین نیز دروغ است. با حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه صنعت گردشگری این رژیم به گل نشسته است.

نماینده مردم ارومیه خاطرنشان کرد: دنبال میانجی برای جلوگیری از شکست احتمالی این رژیم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش دیگری از سخنانش منع کشاورزان از کشت و زرع در حوزه آبریز دریاچه ارومیه را به بهانه احیای این تالاب بین‌المللی مورد نکوهش قرار داد.

انتهای پیام

کد N407895

وبگردی