آفتاب
کامران خبر داد:‌

پورمختار، تمیمی، حسینیان، دهقان و کوثری در کاروان سفر به غزه

پورمختار، تمیمی، حسینیان، دهقان و کوثری در کاروان سفر به غزه

کاروان اعزامی از سوی مجلس به غزه با مسئولیت کامران دستجردی و 5 نفر از نمایندگان به زودی اولین سفر خود را انجام می‌دهند.

حسن کامران در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اعزام اولین کاروان نمایندگان به غزه گفت: برای این سفر 30 نفر از نمایندگان متقاضی شده بودند که امروز قرعه‌کشی انجام شد و با هماهنگی‌هایی که به عمل خواهد آمد اولین تیم اعزام می‌شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: از میان متقاضیان به قید قرعه برای اولین سفر محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودر آهنگ، عبدالله تمیمی، روح الله حسینیان نماینده تهران،‌ محمد دهقانی نماینده طرقبه و اسماعیل کوثری نماینده تهران به قید قرعه انتخاب شده‌اند.

کامران اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز گذشته این مساله را رسما به هیات رییسه اعلام کرده است که هیاتی با مسئولیت وی و به همراه 5 نفر از نمایندگان به غزه اعزام شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت:‌ تشریفات مجلس نیز نسبت به اعلام این موضوع به وزارت خارجه اقدام کرده و وزارت خارجه نیز به کشور مصر اعلام خواهد کرد و ما هم به نمایندگانی که اسامی آن‌ها انتخاب شده‌اند گفتیم تا آماده باشند که بتوانیم اعزام شویم و در مرحله بعد هم سایر نمایندگان اعزام خواهند شد.

کامران با بیان اینکه این سفر 10 روزه است گفت: سفر مذکور صرفا به منظور سرکشی به خانواده شهدا، رسیدگی به بیماران و کمک رسانی خواهد بود.

وی درباره حضور خبرنگاران در این سفر نیز گفت: با توجه به دستورالعملی که مصر نوشته است، خبرنگار نیز اعزام می‌شود که البته رسانه‌ها هم باید متقاضی باشند و در این دوره از باشگاه خبرنگاران و ایثارگران درخواست خود را به این جانب اعلام کرده‌ بودند. درواقع رسانه‌ها نیز در صورتی که بخواهند برای اعزام به غزه با این کاروان همراهی کنند باید درخواست خود را همانند نمایندگان به صورت مکتوب ارائه کنند.

انتهای پیام

کد N407567

وبگردی