آفتاب

نماینده سبزوار خواهان توجه به توسعه صنعتی در این شهرستان شد

نماینده سبزوار خواهان توجه به توسعه صنعتی در این شهرستان شد

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تاکید بر اینکه "توسعه صنعتی می‌تواند راه حل بحران اشتغال در تمام کشور باشد"، از وزرای صنعت، نیرو و نفت خواست تا به توسعه صنعتی دشت سبزوار توجه کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رمضان‌علی سبحانی‌فر در نطق میان‌دستور امروز خود به در پیش بودن روز قدس اشاره کرد و گفت: مردم در روز قدس با اتحاد خود حملات اسرائیل را محکوم خواهند کرد. جامعه بین‌المللی، بین‌المجالس اسلامی و سایر نهادهای جهانی باید در این زمینه نماد اتحاد و همکاری باشند. باید باز شدن گذرگاه رفح در دستور کار قرار گیرد تا امکان کمک به آوارگان فراهم شود.

سبحانی‌فر همچنین ضمن تشکر از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان، از دولت و رئیس‌جمهور نیز برای مهار تورم تشکر کرد و همچنین ابراز امیدواری کرد که با شکستن یخ رکود، موجبات حل مشکلات اقتصادی فراهم شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس ادامه داد: سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی می‌تواند به رفع مشکل بیکاری در کشور کمک کند. در همین راستا دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارتخانه صنعت، نیرو و نفت متوجه باشند که سبزوار با صنعت‌آباد خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به بحران آب در کشور، خواهان در دستور کار قرار گرفتن پروژه‌های انتقال آب از کشورهای همسایه شد و گفت: لازم است دولت برای خرید محصولات و دام کشاورزان و دامداران خشکسالی‌زده اقدام کند تا از شدت مهاجرت آنها کاسته شود.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس در پایان خطاب به وزیر راه و شهرسازی، خواهان تکمیل پروژه‌های راه‌آهن سبزوار و بهبود وضعیت راه‌ها شد و خطاب به وزیر نفت بر لزوم گازرسانی به روستاها تاکید کرد و از وزیر کشور نیز خواست تا ارتقاء تقسیمات کشوری را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام

کد N407286

وبگردی