آفتاب

غرضی: در صورت ایستادگی تمام کشورهای اسلامی، مشکلی به نام اسرائیل حل می‌شود

غرضی: در صورت ایستادگی تمام کشورهای اسلامی، مشکلی به نام اسرائیل حل می‌شود

سیدمحمد غرضی گفت: مبارزه مردم غزه به یک قدرت سیاسی تبدیل شده و دلیلش هم این است که تمام اراده کشورهای اسلامی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی در این منطقه جمع شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این فعال سیاسی در حاشیه مراسم افطار حزب اسلامی کار در جمع خبرنگاران به عدم پذیرش صلح توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: جالب است که تمام کشورهای اطراف، طرح‌های صلح ارائه می‌دهند اما این رژیم قبول نمی‌کند. این قضیه نشان دهنده از بین رفتن استعداد سیاسی کشورهای منطقه است. امروز این قدرت سیاسی در اسرائیل جمع شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: اسرائیل نیز قدرت سیاسی خود را طی 70 سال گذشته از طریق کشتار بدست آورده است. من به شما می‌گویم در چند سال اخیر این جریان در حال کمرنگ شدن است زیرا این رژیم دست به کشتار مردم بی‌گناه غزه می‌زند اما سربازان غزه‌ای نیروی نظامی اسرائیل را هدف می‌گیرند. این تفاوت ماهوی این دو رژیم است.

این فعال سیاسی با تأکید بر ضرورت همبستگی کشورهای اسلامی در برابر اسرائیل، تصریح کرد: تصور کنید همان‌گونه که مردم غزه و حماس در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند، مردم کشورهای مسلمان دیگر نیز ایستادگی کنند؛ در آن صورت می‌توانستیم مطمئن باشیم که خیلی سریع و راحت مشکلی به نام اسرائیل از منطقه برطرف می‌شود.

غرضی ادامه داد: قدرت‌های نظامی منطقه در صد سال گذشته از بین رفته است که نشانه‌اش قدرت رضاخان و آتاتورک و ... است. از این‌رو اسرائیل هم باقی نخواهد ماند. جانشین نیروهای نظامی حکومت‌هایی است که توانایی اجتماعی بالایی دارند. شما ببینید غزه چه نیروی مدنی بزرگی در اختیار دارد پس بطور حتم می‌تواند پیروز شود.

انتهای پیام

کد N406984

وبگردی