آفتاب
رییس مرکز پژوهش‌های وزارت ورزش و جوانان خبر داد

برگزاری چهار نشست پژوهشی در حوزه جوانان از مردادماه

برگزاری چهار نشست پژوهشی در حوزه جوانان از مردادماه

رییس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: قرار است از نیمه دوم مردادماه چهار نشست در زمینه یافته‌های پژوهشی حوزه جوانان با حضور کارشناسان و مسوولان برگزار کنیم.

محمدتقی حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: نخستین جلسه درباره «بی‌فرزندی و تک‌فرزندی، چالش امروز زوج‌های جوان» است. این نشست پانزدهم مردادماه برگزار می‌شود. نشست دوم با عنوان «آسیب‌های نوپدید در زمینه فناوری‌های ارتباطی جدید و چگونگی مواجه با آن» چهارم شهریورماه برپا می‌شود.

وی افزود: سومین و چهارمین نشست با موضوع ویژگی‌های نسل جوانان و سیاست‌گذاری فرهنگی در ایران 25 شهریورماه و جامعه‌شناسی فراغت جوانان و سیاست‌های فرهنگی در حوزه فراغت در 10 مهرماه برگزار می‌شود.

حسن‌زاده در پایان درباره تاثیر برگزاری این نشست‌ها گفت: کارشناسان، برنامه‌ریزان و دست‌اندرکاران حوزه جوانان می‌توانند با شرکت در این نشست‌ها اطلاعات بهتری درباره موضوعات حوزه جوانان پیدا کنند که همین امر در برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت می‌تواند کمک کند. البته مجموعه اطلاعات پس از برگزاری نشست‌ها در اختیار استان‌ها نیز قرار داده می‌شود.

انتهای پیام

کد N406793

وبگردی