آفتاب

رهبر حزب کمونیست روسیه: تهاجم اسراییل به غزه غیرقابل قبول است

رهبر حزب کمونیست روسیه: تهاجم اسراییل به غزه غیرقابل قبول است

مسکو-ایرنا- گنادی زوگانف رهبر حزب کمونیست روسیه با اشاره به تلفات بسیار سنگین عملیات تهاجم رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد: حملات نیروهای اسراییلی به منطقه غزه غیرقابل قبول است.

به گزارش ایرنا، زوگانف روز سه شنبه در گفتگو با کانال تلویزیونی روسیه24 در مورد علت بروز مناقشه در نوار غزه گفت: هر روز حقوق ساکنان این منطقه توسط اسراییل نقض می شود و این افراد نمی توانند با وضعیت کنونی کنار بیایند و به هر شکل ممکن تلاش می کنند به رفتار اسراییل اعتراض کنند.

وی افزود: اسراییل نباید اصول مورد نظر خود را بر فلسطین تحمیل می کرد زیرا صلح را از این طریق برقرار کرد.

زوگانف بابیان این که باید به علت های اولیه بروز مناقشه در نوار غزه توجه کرد،گفت: اسراییل نباید فلسطین را تحریک می کرد.

رهبر حزب کمونیست روسیه خاطرنشان کرد: گنبد آهنین و عملیات زمینی نمی تواند اسراییل را از حملات تلافی جویانه فلسطینی ها نجات دهد.

وی اضافه کرد: بازماندگان صدها نفر از قربانیان فلسطینی از اسراییل انتقام خواهند گرفت.

وی با بیان این که در جامعه فلسطین مانند هر جامعه دیگر افراد رادیکال و تندرو وجود دارد، اظهار کرد: باید حساب این افراد را از دیگران جدا کرد.

وی افزود: هر مناقشه و جنگی یک روز به مذاکرات صلح ختم می شود و بهتر است طرف های مناقشه فلسطین و اسراییل به حل اختلافات خود از طریق مذاکره بپردازند.

نیروهای رژیم صهیونیستی در دو هفته اخیر مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کرده اند و از سه روز پیش عملیات زمینی نیروهای این رژیم در غزه آغاز شده و در این حملات در مجموع نزدیک به 600 فلسطینی شهید و بیش از 3500 غیرنظامی مجروح شده اند.

اروپام/2242**518 ** 1917
کد N406536

وبگردی