آفتاب
در اجلاس تهران مطرح شد:

پارلمان‌های جهان در جریان تجاوزات اسرائیل قرار بگیرند

پارلمان‌های جهان در جریان تجاوزات اسرائیل قرار بگیرند

یک عضو هیات پارلمانی لبنان با تاکید بر اینکه مقاومت یک وظیفه است، گفت: مقاومت یک وظیفه است و زمان آن فرارسیده است دشمن حد و مرز خود را بشناسد و در پی تجربیات خود بر حمایت از فلسطین تاکید می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، نوار ساحلی، عضو پارلمانی لبنان در نشست تروئیکای اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که در هتل اوین تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: از حملات رژیم صهیونیستی به فلسطین تعجب نمی کنیم؛ چراکه هدف دشمن پراکندگی ملت عرب و تبدیل کردن آن به حکومت ملوک‌الطوایفی است، قتل و جنایت در غزه عمدی است.

وی افزود: باید دادگاه بین المللی جنگی مسئولان اسرائیلی را به محاکمه بکشاند، مردم فلسطین در برابر این جنایات حق دارند سلاح به دست بگیرند، مقاومت یک وظیفه است و زمان آن فرا رسیده که دشمن حد و مرز خود را بشناسد.

ساحلی با تاکید بر اینکه برتری نظامی به معنای پیروزی نیست، ادامه داد: جنگیدن با عزمت موجب پیروزی می شود، اسرائیل جز زبان زور چیزی نمی فهمد و ما بر حمایت کامل از فلسطین تاکید می‌کنیم.

عضو پارلمانی لبنان به اعضای پارلمان های آفریقایی، آسیایی و آمریکای لاتین پیشنهاد کرد در جریان تجاوزات اسرائیل قرار بگیرند؛ چرا که غزه نیاز به تلاش همه دارد و چالش اسرائیل از طریق حمایت از مردم فلسطین حل می شود.

کد N406369

وبگردی