آفتاب
دبیر کل اتحادیه بین المللی سازمان های روهینگا در مالزی

روز قدس بخش جدانشدنی از ماهیت مسلمانان است

روز قدس بخش جدانشدنی از ماهیت مسلمانان است

کوالالامپور – ایرنا – دبیر کل اتحادیه بین المللی سازمان های روهینگا در مالزی روز قدس را بخش جدانشدنی از ماهیت اسلامی مسلمانان دانست و گفت در این روز که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است مسلمانان باید یک صدا علیه پایه های تضعیف شده استعمار وارد عمل شوند.

ˈ غیاث الدین بن مولانا عبدالسلام ˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، تاکید کرد روز قدس نماد وحدت بین مسلمانان جهان است که در جمعه آخر ماه رمضان وظیفه استقامت در برابر ظلم و جور را به مسلمانان یادآوری می کنند.

دبیر کل اتحادیه بین المللی سازمان های روهنیگیا گفت: همانطور که خداوند وعده داده پیروزی نهایی با مسلمانان است و مسلمانان با وحدت می توانند پایه های ظلم و استبداد را ریشه کن کنند.

این فعال حقوق بشر، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را شاهد آشکار ضعف رژیم صهیونیستی معرفی کرد و گفت این رفتار وحشیانه رژیم اشغالگر قدس نوای خوش آهنگ به پایان رسیدن دوران حضور صهیونیست ها در سرزمین بیت المقدس است.

وی خاطرنشان کرد: قتل و خونریزی در ماه مبارک رمضان نشانه سبعیت و خونریز بودن رژیم صهیونیستی و پیام آشکاری از هراس آنها نسبت به قدرت یافتن گروه های فلسطینی است.

ˈغیاث الدین بن مولانا عبدالسلامˈ گفت: پایداری مسلمانان فلسطینی، صهیونیست ها را از این فکر که بتوانند فلسطینی ها را از کشور خود بیرون کنند عاجز کرده است از این رو دست به نسل کشی مسلمانان زده اند که البته این اقدام نیز تضمینی برای تداوم حیات رژیم صهیونیستی نیست.

وی افزود: مقاومت مردم فلسطین و حمایت مسلمانان و غیرمسلمانان از آن ها باعث افزایش روحیه مردم فلسطین شده و امیدواریم شناخت مظلومیت مسلمانان فلسطین مسیر آزادی قدس را فراهم کند.

این فعال حقوق بشر در پایان اظهار امیدواری کرد که مسلمانان با اتحاد بتوانند همه دشمنان اسلام را از سر راه بردارند تا در جامعه ای عاری از ظلم و ستم زندگی کنند.

آساق**د.م **1611
کد N405767

وبگردی