آفتاب

تظاهرات جهانی در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

تظاهرات جهانی در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

جمع زیادی از مردم دانمارک، مراکش، تونس و فلسطین با برگزاری تظاهرات، حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، صدها تن از مردم دانمارک با برگزاری تظاهرات در شهر کپنهاگ حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

همچنین تعداد زیادی از فعالان فلسطینی مقیم دانمارک در همبستگی با مردم غزه تحصن کرده و 400 کفن نمادین را که اسامی شهدای غزه بر روی آن‌ها نوشته شده بود، در میدان کپنهاگ قرار دادند و شمع‌هایی را در اطراف آن‌ها روشن کردند.

از سوی دیگر، وزارت خارجه آرژانتین در بیانیه‌ای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرده و خواهان محاکمه عاملان این جنایت‌ها شد.

همچنین جمع زیادی از مردم تونس و اقلیت‌های فلسطینی در این کشور در جریان برپایی تظاهرات خود، با سردادن شعارهایی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و سکوت جامعه جهانی در قبال این حملات را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات از سازمان ملل، شورای امنیت و سایر نهادهای بین‌المللی خواستند تا هرچه سریع‌تر دست به اقداماتی برای پایان دادن به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه بزنند.

جمعی از فعالان مراکشی نیز با برگزاری تظاهرات در رباط، شعارهایی در محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه سر دادند.

در همین راستا، صدها تن از فلسطینی‌ها در شهر رام الله و با فراخوان جنبش حماس با برگزاری تظاهرات حمایت خود را از مقاومت در نوار غزه اعلام کردند.

تظاهرکنندگان ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه خواهان پایان دادن به خشونت‌های این رژیم شدند.

انتهای پیام

کد N405577

وبگردی